Sigarayı bıraktım - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sigarayı bıraktım
36
●
1.976
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sigarayı bıraktım
1
2
3
4
5
20-09-2019, 19:20:11
#37
TheMask
leblebi, nohut
bunları yanında bulundur hep
nikotin sakızına çok bağlanma hele onu çiğnerken sakın sigara içme.
elin ayağın titrerse şekerli bişiler iç
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler