whiskycikolata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 saat önce bende aldım 4mg meyvelisini işe yarıyor diyebilirim yokluğuun aratmıyor en azından ve 1 sakızın ömrü baya uzun etkisi uzun gidiyor
bi süre kullan sakızı hocam daha sonra sigarayı yaksanda zaten iğrenç gelicek, 3 gün önce nefsimi yenemedim 1 tane yaktım 2 duman çektim iğrenç geldi attım bidahada yakmam