whiskycikolata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaklaşık 2 gündür içmiyorum aslında canım istemiyorda kendi kendimi tribe sokup içmem lazım diyorum sonra ocak zammını düşünüp motive oluyorum ağzımda sakızla geviş getiriip duruyorum Tavsiyelerinizi ve önerilerinizi alabilirim
Edit; 1 saat önce bu nikotin Sakız’ını aldım ve gayet işe yarıyor
Sakız yetersiz kalırsa bant ile devam edin.sakın pes etmeyin. Ben 2013 Aralık'Ta bıraktım. 6 yıldır olacak. bu 6 yılda neler yaptığımı anlatayım. 2013 aralıkta sigarayı bırakmaya karar vermem ile birlikte hemen ihtiyaç kredisi çekip 2007 modelclio symbol aldım (yıl 2014 ocak).
2016 da Clio Symbol aracımı satıp üstüne araç kredisi çekip sıfır i20 aldım. (yıl 2019 eylül) geçen hafta i20'mi satıp ev kredisine girdim pazartesi tapumu alacağım Allah izin verirse.

benim de sigaryı braımak isteyenler için bir konum vardı r10'da. alta ekledim.

https://www.r10.net/off-topic/195850...-biraktim.html