• 04-07-2019, 23:33:39
    #1
    Bu sene 8. sınıfı bitirdim, seneye açık öğretim ile devam edeceğim.
    Kayıt için biraz bilgi verebilir misiniz?
    AÖL ile eğitimine devam edenler var mı? Önerileriniz ve tavsiyeleriniz nedir?
  • 04-07-2019, 23:35:58
    #2
    Normal varken açık öğretim gitme ben bu sene 3 de başlayacağım zor koşullar
  • 04-07-2019, 23:37:15
    #3
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal varken açık öğretim gitme ben bu sene 3 de başlayacağım zor koşullar
    Teşekkürler ancak kendi tercihim, daha mantıklı buldum elimdeki şartlarla birlikte.
  • 04-07-2019, 23:39:11
    #4
    Ben 2 sene kadar önce bitirdim, sistemi ve altyapısında ufak tefek sıkıntılar var ama bitirmek kolay.
  • 04-07-2019, 23:40:52
    #5
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene 8. sınıfı bitirdim, seneye açık öğretim ile devam edeceğim.
    Kayıt için biraz bilgi verebilir misiniz?
    AÖL ile eğitimine devam edenler var mı? Önerileriniz ve tavsiyeleriniz nedir?
    Hafta sonu sınavları var, sonra kayıt tarihleri açıklanır.

    Pişman olursun, aöl kayıt olma.
  • 04-07-2019, 23:41:34
    #6
    Merhaba hocam, öncelikle tercihinize saygı duyuyorum ancak şu tavsiyede bulunmak isterim Açık Öğretim zordur Lisede değil ancak Üniversitede okuyorum hemen, hemen benzer durumlar var. Ayrıca kuzenim Açık Lise okuyor varsa sorunuz onada sorabilirim.
  • 04-07-2019, 23:42:15
    #7
    İmkanlarının normal okula gitmeye el vermiyorsa tavsiye ederim.Benim 2. Donem oluyor. Bu hafta sinavlar var Agustos gibi kayitlar başlar.Normal hayatinizi engellemiyor.Sinavdan sinava Cumartesi Pazar o kadar
  • 04-07-2019, 23:42:35
    #8
    BuzzyCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam, öncelikle tercihinize saygı duyuyorum ancak şu tavsiyede bulunmak isterim Açık Öğretim zordur Lisede değil ancak Üniversitede okuyorum hemen, hemen benzer durumlar var. Ayrıca kuzenim Açık Lise okuyor varsa sorunuz onada sorabilirim.
    Özel mesaj gönderiyorum, teşekkürler.
  • 04-07-2019, 23:42:37
    #9
    Bende açıktan okudum daha iyi bana göre bilgisayar konusunda kendimi bu kadar geliştiremezdim okulda öğretilen sabit şeylerle kalırdım. Hafta sonu arada okula gittiğimde hocanın takıldığı yerleri ben tamamlıyordum
    • icerikmedya
    icerikmedya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.