Bu sene 8. sınıfı bitirdim, seneye açık öğretim ile devam edeceğim.
Kayıt için biraz bilgi verebilir misiniz?
AÖL ile eğitimine devam edenler var mı? Önerileriniz ve tavsiyeleriniz nedir?
(AÖL) Açıköğretim lisesine giden var m?
9
●334
- 04-07-2019, 23:33:39
- 04-07-2019, 23:37:15Teşekkürler ancak kendi tercihim, daha mantıklı buldum elimdeki şartlarla birlikte.Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2019, 23:39:11Ben 2 sene kadar önce bitirdim, sistemi ve altyapısında ufak tefek sıkıntılar var ama bitirmek kolay.
- 04-07-2019, 23:40:52Hafta sonu sınavları var, sonra kayıt tarihleri açıklanır.icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pişman olursun, aöl kayıt olma. - 04-07-2019, 23:41:34Merhaba hocam, öncelikle tercihinize saygı duyuyorum ancak şu tavsiyede bulunmak isterim Açık Öğretim zordur Lisede değil ancak Üniversitede okuyorum hemen, hemen benzer durumlar var. Ayrıca kuzenim Açık Lise okuyor varsa sorunuz onada sorabilirim.
- 04-07-2019, 23:42:35Özel mesaj gönderiyorum, teşekkürler.BuzzyCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2019, 23:42:37Bende açıktan okudum daha iyi bana göre bilgisayar konusunda kendimi bu kadar geliştiremezdim okulda öğretilen sabit şeylerle kalırdım. Hafta sonu arada okula gittiğimde hocanın takıldığı yerleri ben tamamlıyordumicerikmedya bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.