Merhaba hocam, öncelikle tercihinize saygı duyuyorum ancak şu tavsiyede bulunmak isterim Açık Öğretim zordur Lisede değil ancak Üniversitede okuyorum hemen, hemen benzer durumlar var. Ayrıca kuzenim Açık Lise okuyor varsa sorunuz onada sorabilirim.
Özel mesaj gönderiyorum, teşekkürler.