Bu sene 8. sınıfı bitirdim, seneye açık öğretim ile devam edeceğim.
Kayıt için biraz bilgi verebilir misiniz?
AÖL ile eğitimine devam edenler var mı? Önerileriniz ve tavsiyeleriniz nedir?