Konu
(AÖL) Açıköğretim lisesine giden var m?
04-07-2019, 23:33:39
#1
icerikmedya
Bu sene 8. sınıfı bitirdim, seneye açık öğretim ile devam edeceğim.
Kayıt için biraz bilgi verebilir misiniz?
AÖL ile eğitimine devam edenler var mı? Önerileriniz ve tavsiyeleriniz nedir?