Bende Açık Öğretim Lisesi mezunuyum .
Yılda 3 sınav oluyor her sınavdan toplam 35 kredi toplayabiliyorsun maksimum.
192 Krediye ulaşınca da mezun oluyorsun.
Kitapları alıp kendim okurum , çalışır geçerim diyorsan 3 yıla belki daha erken bile bitirebilirsin.
Kendi tercihin.
İyi tarafları şunlar :
Yazılı bir sınav değil, test.
Ben bir kaç dersi sadece sallayarak geçtim yani yanlışlar doğruları götürmüyor.
Zor tarafı ise ,
Dersleri kendin çalışmalı,not almalı kendin öğrenmelisin.
Bir öğretmenin yok.
(AÖL) Açıköğretim lisesine giden var m?
9
●334