Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal varken açık öğretim gitme ben bu sene 3 de başlayacağım zor koşullar
Teşekkürler ancak kendi tercihim, daha mantıklı buldum elimdeki şartlarla birlikte.