Konu
(AÖL) Açıköğretim lisesine giden var m?
04-07-2019, 23:37:15
#3
icerikmedya
Enes65532 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Normal varken açık öğretim gitme ben bu sene 3 de başlayacağım zor koşullar
Teşekkürler ancak kendi tercihim, daha mantıklı buldum elimdeki şartlarla birlikte.