Bende açıktan okudum daha iyi bana göre bilgisayar konusunda kendimi bu kadar geliştiremezdim okulda öğretilen sabit şeylerle kalırdım. Hafta sonu arada okula gittiğimde hocanın takıldığı yerleri ben tamamlıyordum