Konu
(AÖL) Açıköğretim lisesine giden var m?
04-07-2019, 23:42:37
#9
Misafir
Bende açıktan okudum daha iyi bana göre bilgisayar konusunda kendimi bu kadar geliştiremezdim okulda öğretilen sabit şeylerle kalırdım. Hafta sonu arada okula gittiğimde hocanın takıldığı yerleri ben tamamlıyordum