Konu
(AÖL) Açıköğretim lisesine giden var m?
04-07-2019, 23:42:15
#7
ss190634
İmkanlarının normal okula gitmeye el vermiyorsa tavsiye ederim.Benim 2. Donem oluyor. Bu hafta sinavlar var Agustos gibi kayitlar başlar.Normal hayatinizi engellemiyor.Sinavdan sinava Cumartesi Pazar o kadar