Konu
(AÖL) Açıköğretim lisesine giden var m?
04-07-2019, 23:39:11
#4
VohaaMedia
Ben 2 sene kadar önce bitirdim, sistemi ve altyapısında ufak tefek sıkıntılar var ama bitirmek kolay.