icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene 8. sınıfı bitirdim, seneye açık öğretim ile devam edeceğim.
Kayıt için biraz bilgi verebilir misiniz?
AÖL ile eğitimine devam edenler var mı? Önerileriniz ve tavsiyeleriniz nedir?
Hafta sonu sınavları var, sonra kayıt tarihleri açıklanır.

Pişman olursun, aöl kayıt olma.