• 10-02-2019, 13:31:20
    #55
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahsin beye katılıyorum.

    Fakat 2. evliliğimde böyle bir şeye ihtiyaç duymadım, şimdi evlensem yine böyle birşey yapmazdım (şimdiki eşimle) fakat artık hayat şartları bunu gerektiriyor.

    özenti delisi bir kadınla evlenmeyeceksin,
    çalışmayan hayatı bilmeyen birisi olmayacak,
    derdi sadece para olmayacak,
    sevgi hersey değil sana saygı duymuyorsa ailene saygı duymuyorsa olmasın daha iyi,
    anlaşmalı evlilik teklifi yapınca nasıl tepki veriyor bak,
    hesabı sadece sana ödeten kadından uzak dur

    ve yazıklarımı, yazılanları, okuduğun herşeyi bir kenara bırak ve düşün... İnsan 7 sinde neyse 70 inde o dur.

    Tek dikkat etmen gereken, kültürel farklılık. Köyden kız aldığında büyük şehire gelirse istisnasız tüm kızlar değişir, ayak uyduramazsa çıkmaza giren sen olursun, çok ayak uydurursa bu kez beğendiğin hoşlandığın herşey altüst olur.

    Köyde duran kızları küçümsediğim falan yok fakat büyük şehirde yaşayanların hepsinin o dizilerde olan zengin adamlar gibi olduklarını sanıyorlar. Yemekleri dışarda yiyoruz, kahveyi dışarda içiyoruz, hepimizin şoförü var, hepimizde iki ev var. Hep eşlerimize sürpriz yapıyoruz gibi gibi...
    anlaşmalı olarak düşündüm ama diyorum ya o bir kaçış değil.yine hüküm veriyor nafaka ya.tekrar yine yanlışım olmaması için bir araştırayım.avukat varsa konuya dahil olursa sevinirim açıkcası.saygı saygı hoşgörü hoşgörü bunlar yok ise.geçim derdini bilmeyen biri malesef evlilik olmaz.
  • 10-02-2019, 13:34:23
    #56
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlaşmalı olarak düşündüm ama diyorum ya o bir kaçış değil.yine hüküm veriyor nafaka ya.tekrar yine yanlışım olmaması için bir araştırayım.avukat varsa konuya dahil olursa sevinirim açıkcası.saygı saygı hoşgörü hoşgörü bunlar yok ise.geçim derdini bilmeyen biri malesef evlilik olmaz.
    İlk baştan anlaşma yapıldığında herhangi birşey olmaz, nafakaya hüküm veremez hakim. Bunu şuna benzetebilirsiniz; anlaşmalı boşanmalarda hakim şunu istiyor musunuz bunu istiyor musunuz diye sormaz, anlaşmayı kabul ettiniz mi diye sorar evet dersiniz biter.

    Bu saçma sapan kanunlar yüzünden insanlar evlenmeye korkuyorlar.
  • 10-02-2019, 13:38:34
    #57
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahsin beye katılıyorum.

    Fakat 2. evliliğimde böyle bir şeye ihtiyaç duymadım, şimdi evlensem yine böyle birşey yapmazdım (şimdiki eşimle) fakat artık hayat şartları bunu gerektiriyor.

    özenti delisi bir kadınla evlenmeyeceksin,
    çalışmayan hayatı bilmeyen birisi olmayacak,
    derdi sadece para olmayacak,
    sevgi hersey değil sana saygı duymuyorsa ailene saygı duymuyorsa olmasın daha iyi,
    anlaşmalı evlilik teklifi yapınca nasıl tepki veriyor bak,
    hesabı sadece sana ödeten kadından uzak dur

    ve yazıklarımı, yazılanları, okuduğun herşeyi bir kenara bırak ve düşün... İnsan 7 sinde neyse 70 inde o dur.

    Tek dikkat etmen gereken, kültürel farklılık. Köyden kız aldığında büyük şehire gelirse istisnasız tüm kızlar değişir, ayak uyduramazsa çıkmaza giren sen olursun, çok ayak uydurursa bu kez beğendiğin hoşlandığın herşey altüst olur.

    Köyde duran kızları küçümsediğim falan yok fakat büyük şehirde yaşayanların hepsinin o dizilerde olan zengin adamlar gibi olduklarını sanıyorlar. Yemekleri dışarda yiyoruz, kahveyi dışarda içiyoruz, hepimizin şoförü var, hepimizde iki ev var. Hep eşlerimize sürpriz yapıyoruz gibi gibi...
    Anlaşmalı evliliğe tamamen karşıyım... Önceki evliliğimde kazık yediğim paranın misliyle yeni eşimin ailesi yardımcı oldu, şuanda oturdukları iki evi 750 metrekare arsayı, düğünümü bile kendileri yaptı... Ayrıca sagolsunlar sürekli maddi anlamda yardımcı oluyor...
    Neymiş: Zor yola kolay insanla çıkılmazmış.. Hayvan açken insan tokken kudururmuş
    Evleneceğin kişi, zor günlerden geçmiş zorlugu bilmeli.Eşini sahiplenmeli en başta...Eşini yuvasını sahiplenen her zorluga gögüs geriyor.
  • 10-02-2019, 13:39:39
    #58
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk baştan anlaşma yapıldığında herhangi birşey olmaz, nafakaya hüküm veremez hakim. Bunu şuna benzetebilirsiniz; anlaşmalı boşanmalarda hakim şunu istiyor musunuz bunu istiyor musunuz diye sormaz, anlaşmayı kabul ettiniz mi diye sorar evet dersiniz biter.

    Bu saçma sapan kanunlar yüzünden insanlar evlenmeye korkuyorlar.
    evlenmeye tedirginim o kadar deyim yani yaş ilerledikçe zaten insan evlenmek istiyor fakat bazı çocuk vs için geç kalıyor ama sanki evlenince de bu durum var.130 bin lira bir ev parası yemiş daha ne olsun yazıktır günahtır belki hala borcunu bile ödüyodur yeni ewvlendiği eşinin suçu ne tahsin hocamızın.



    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşmalı evliliğe tamamen karşıyım... Önceki evliliğimde kazık yediğim paranın misliyle yeni eşimin ailesi yardımcı oldu, şuanda oturdukları iki evi 750 metrekare arsayı, düğünümü bile kendileri yaptı... Ayrıca sagolsunlar sürekli maddi anlamda yardımcı oluyor...
    Neymiş: Zor yola kolay insanla çıkılmazmış.. Hayvan açken insan tokken kudururmuş
    Evleneceğin kişi, zor günlerden geçmiş zorlugu bilmeli.Eşini sahiplenmeli en başta...Eşini yuvasını sahiplenen her zorluga gögüs geriyor.
    sizin gibi şanslı olamayan birçok insan var hocam.size allah yürü ya kulum demiş.malesef herkesin böyle kaderi olmayabilir.sınavı olmayabilir.anlaşmalı evlilikte sadece mal beyanı hakkında yine nafaka ödeniyor bi ara araştırmıştım.
  • 10-02-2019, 13:49:51
    #59
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evlenmeye tedirginim o kadar deyim yani yaş ilerledikçe zaten insan evlenmek istiyor fakat bazı çocuk vs için geç kalıyor ama sanki evlenince de bu durum var.130 bin lira bir ev parası yemiş daha ne olsun yazıktır günahtır belki hala borcunu bile ödüyodur yeni ewvlendiği eşinin suçu ne tahsin hocamızın.




    sizin gibi şanslı olamayan birçok insan var hocam.size allah yürü ya kulum demiş.malesef herkesin böyle kaderi olmayabilir.sınavı olmayabilir.anlaşmalı evlilikte sadece mal beyanı hakkında yine nafaka ödeniyor bi ara araştırmıştım.
    Şanslı mı? hayatımın içine etmiş bana 56 7 seneyi burnumdan getirmiş birine şans mı diyorusn sen?
    Yani hocam, bu hayatın kanunu bu, ya önce çeker sonra rahata erersin, ya önce rahata sonra felakete sürklenirsin yada her zaman şansız veya şanslşı gezersin...Neyse şükür başımızda nafaka sorunu yok.
  • 10-02-2019, 13:52:19
    #60
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşmalı evliliğe tamamen karşıyım... Önceki evliliğimde kazık yediğim paranın misliyle yeni eşimin ailesi yardımcı oldu, şuanda oturdukları iki evi 750 metrekare arsayı, düğünümü bile kendileri yaptı... Ayrıca sagolsunlar sürekli maddi anlamda yardımcı oluyor...
    Neymiş: Zor yola kolay insanla çıkılmazmış.. Hayvan açken insan tokken kudururmuş
    Evleneceğin kişi, zor günlerden geçmiş zorlugu bilmeli.Eşini sahiplenmeli en başta...Eşini yuvasını sahiplenen her zorluga gögüs geriyor.
    Benzer bir hikayemiz olmuş desenize

    Evi almamızdaki tüm maddi kaynak eşimden geldi, eski evliliğimden yediğim tüm kazıkları karşılayamasam da eşim hiç üstelemedi. Ne kadar zorluk çektiysem de onu hiç bahane de etmedi.

    Aman hocam nazara gelmeyelim
  • 10-02-2019, 13:55:00
    #61
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzer bir hikayemiz olmuş desenize

    Evi almamızdaki tüm maddi kaynak eşimden geldi, eski evliliğimden yediğim tüm kazıkları karşılayamasam da eşim hiç üstelemedi. Ne kadar zorluk çektiysem de onu hiç bahane de etmedi.

    Aman hocam nazara gelmeyelim
    Nazara gelmeyelim diye ben önlemimi aldım, nazar boncugu masmavi gözlü bir kızım var
  • 10-02-2019, 13:56:33
    #62
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şanslı mı? hayatımın içine etmiş bana 56 7 seneyi burnumdan getirmiş birine şans mı diyorusn sen?
    Yani hocam, bu hayatın kanunu bu, ya önce çeker sonra rahata erersin, ya önce rahata sonra felakete sürklenirsin yada her zaman şansız veya şanslşı gezersin...Neyse şükür başımızda nafaka sorunu yok.
    evleneceğiz yuva kuracağız sitres vs mutlu yuva valla ikinci dünya harbine girip almanyanın yanında yer aldığınız için sizde yenik sayılırsınız demek gibi birşey bu şans demiyorum hocam yani olmayacak şeyleri yaşanmayacak durumları yaşamışsınız bukadar büyütmeye vs gerek var mı idi. hocam erkek 10 düşünür ise kadin 100 düşünüyor bu bitlikler ordan geliyor.işte bizimde hayatımızın içine edilmemesi için neler yapılır ona göre evlenip yolumuza bakacağız.



    Not:Anlaşmalı sözleşmeli evlilik vs nafakadan yirtamiyor Sun ancak necati şaşmaz gibi dört kilo... Olur da sen dava eder talep edersin. Tekrar not 4vay önce biten ilk yüz günlük eylem planında çözümlenmesi gerekiyordu kaldı. Binlerce kişi olduğu için seçim sonrası denildi. Fakat nafaka devam. Kusur varsa aldatma vs gibi gibi. Nafakadan kaçış yok.

    HTC_A9u cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-02-2019, 14:54:01
    #63
    Bu gidişle Türk kadınıyla evlenmemek en iyisi. Gidip bir Rus, Ukraynalı, Taylandlı, Japon, Koreliyle evlenmek daha iyi gibi en azından onlar kıymet bilirler.