delikanli53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ömür boyu nafaka ödemek
66
●2.525
- 10-02-2019, 13:31:20anlaşmalı olarak düşündüm ama diyorum ya o bir kaçış değil.yine hüküm veriyor nafaka ya.tekrar yine yanlışım olmaması için bir araştırayım.avukat varsa konuya dahil olursa sevinirim açıkcası.saygı saygı hoşgörü hoşgörü bunlar yok ise.geçim derdini bilmeyen biri malesef evlilik olmaz.
- 10-02-2019, 13:34:23İlk baştan anlaşma yapıldığında herhangi birşey olmaz, nafakaya hüküm veremez hakim. Bunu şuna benzetebilirsiniz; anlaşmalı boşanmalarda hakim şunu istiyor musunuz bunu istiyor musunuz diye sormaz, anlaşmayı kabul ettiniz mi diye sorar evet dersiniz biter.HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu saçma sapan kanunlar yüzünden insanlar evlenmeye korkuyorlar. - 10-02-2019, 13:38:34Anlaşmalı evliliğe tamamen karşıyım... Önceki evliliğimde kazık yediğim paranın misliyle yeni eşimin ailesi yardımcı oldu, şuanda oturdukları iki evi 750 metrekare arsayı, düğünümü bile kendileri yaptı... Ayrıca sagolsunlar sürekli maddi anlamda yardımcı oluyor...delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neymiş: Zor yola kolay insanla çıkılmazmış.. Hayvan açken insan tokken kudururmuş
Evleneceğin kişi, zor günlerden geçmiş zorlugu bilmeli.Eşini sahiplenmeli en başta...Eşini yuvasını sahiplenen her zorluga gögüs geriyor. - 10-02-2019, 13:39:39evlenmeye tedirginim o kadar deyim yani yaş ilerledikçe zaten insan evlenmek istiyor fakat bazı çocuk vs için geç kalıyor ama sanki evlenince de bu durum var.130 bin lira bir ev parası yemiş daha ne olsun yazıktır günahtır belki hala borcunu bile ödüyodur yeni ewvlendiği eşinin suçu ne tahsin hocamızın.delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin gibi şanslı olamayan birçok insan var hocam.size allah yürü ya kulum demiş.malesef herkesin böyle kaderi olmayabilir.sınavı olmayabilir.anlaşmalı evlilikte sadece mal beyanı hakkında yine nafaka ödeniyor bi ara araştırmıştım.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-02-2019, 13:49:51Şanslı mı? hayatımın içine etmiş bana 56 7 seneyi burnumdan getirmiş birine şans mı diyorusn sen?HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yani hocam, bu hayatın kanunu bu, ya önce çeker sonra rahata erersin, ya önce rahata sonra felakete sürklenirsin yada her zaman şansız veya şanslşı gezersin...Neyse şükür başımızda nafaka sorunu yok. - 10-02-2019, 13:52:19Benzer bir hikayemiz olmuş desenizeTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Evi almamızdaki tüm maddi kaynak eşimden geldi, eski evliliğimden yediğim tüm kazıkları karşılayamasam da eşim hiç üstelemedi. Ne kadar zorluk çektiysem de onu hiç bahane de etmedi.
Aman hocam nazara gelmeyelim
- 10-02-2019, 13:55:00Nazara gelmeyelim diye ben önlemimi aldım, nazar boncugu masmavi gözlü bir kızım vardelikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2019, 13:56:33evleneceğiz yuva kuracağız sitres vs mutlu yuva valla ikinci dünya harbine girip almanyanın yanında yer aldığınız için sizde yenik sayılırsınız demek gibi birşey buTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şans demiyorum hocam yani olmayacak şeyleri yaşanmayacak durumları yaşamışsınız bukadar büyütmeye vs gerek var mı idi. hocam erkek 10 düşünür ise kadin 100 düşünüyor bu bitlikler ordan geliyor.işte bizimde hayatımızın içine edilmemesi için neler yapılır ona göre evlenip yolumuza bakacağız.
Not:Anlaşmalı sözleşmeli evlilik vs nafakadan yirtamiyor Sun ancak necati şaşmaz gibi dört kilo... Olur da sen dava eder talep edersin. Tekrar not 4vay önce biten ilk yüz günlük eylem planında çözümlenmesi gerekiyordu kaldı. Binlerce kişi olduğu için seçim sonrası denildi. Fakat nafaka devam. Kusur varsa aldatma vs gibi gibi. Nafakadan kaçış yok.
HTC_A9u cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

