Tahsin beye katılıyorum.
Fakat 2. evliliğimde böyle bir şeye ihtiyaç duymadım, şimdi evlensem yine böyle birşey yapmazdım (şimdiki eşimle) fakat artık hayat şartları bunu gerektiriyor.
özenti delisi bir kadınla evlenmeyeceksin,
çalışmayan hayatı bilmeyen birisi olmayacak,
derdi sadece para olmayacak,
sevgi hersey değil sana saygı duymuyorsa ailene saygı duymuyorsa olmasın daha iyi,
anlaşmalı evlilik teklifi yapınca nasıl tepki veriyor bak,
hesabı sadece sana ödeten kadından uzak dur
ve yazıklarımı, yazılanları, okuduğun herşeyi bir kenara bırak ve düşün... İnsan 7 sinde neyse 70 inde o dur.
Tek dikkat etmen gereken, kültürel farklılık. Köyden kız aldığında büyük şehire gelirse istisnasız tüm kızlar değişir, ayak uyduramazsa çıkmaza giren sen olursun, çok ayak uydurursa bu kez beğendiğin hoşlandığın herşey altüst olur.
Köyde duran kızları küçümsediğim falan yok fakat büyük şehirde yaşayanların hepsinin o dizilerde olan zengin adamlar gibi olduklarını sanıyorlar. Yemekleri dışarda yiyoruz, kahveyi dışarda içiyoruz, hepimizin şoförü var, hepimizde iki ev var. Hep eşlerimize sürpriz yapıyoruz gibi gibi...