dostum ödenmelimi sormak yerine
boşanmaya teşvik varmı diye sorulmalı ve malesef kadınlara rahat boşanma hissi veriyor bu en ufak bişeyde boşanmak istiyorum diyolar adliyeye gittim boşanma kuyruğu gördüm ya
Ömür boyu nafaka ödemek
66
●2.525
- 11-02-2019, 14:31:22Sorsan hergün mal ahir temizliği yapıyorlar. Evlenmek bu yasalar ile malesef kadın için emeklilik göstergesi. Şu kesinlikle olması gerekir. Erkek fiziki şiddet ve psikolojik şiddet uygular ise koşulsuz şartsız ödesin.ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HTC_A9u cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 11-02-2019, 14:42:31MANTIKLICA düşününce şöyle bir karara varıyorum,10 yılın altındakı evlılıklerın hiç birine nafaka vermemek lazım hatta hiç bir hak idda edilemeyecek.ama 10+yıllık bır evlılıkse ortada verilmiş bir emek varsa nafaka baglansın, ama ömür boyu gıne olmasın..evlen 3ay sonra boşan oh ne ala ne ala kon 150k nın üstüne,e durum böyle olursa kim boşanmakistemezki,arkadaşlarında belirttiği gibi erken emeklilik resmen bu..
- 15-02-2019, 15:35:23valla kardeşim şiddetin her türlüsüne karşıyım ancakHakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle kadınlar varki çenesiyle sözleriyle yaptıklarıyla küfürleriyle adamı cani ediyorlar en sakin adam bile bakıyo çenesiyle başa çıkamıyo o anda zaten sinir hali tepki olarak kalkıp vuruyo
benim yengem sokak ortasında abime p.zevnk diye aşğıladı abimde kedi gibi bıkmış ne söylersen susmaz misali cevap bile vermiyo mahkemede tazminat ödemeye mahkum kalıyodu sonra parası yok alamıcak diye hanımı vaz geçti
kadın şirrettir kardeşim bana göre ahlak yok terbiye yok ama hic bir mahakemede boşanmada kadının söylediği yaptığı konuşulmuyor bile tüm faturalar erkeğe kesiliyor ve zaten kadın böyle iken kalkıp birde yasa ile daha çok rahatlık vermek tam bir cinayettir.
dinde bile talak hakkını allah kadına vermemiş çünkü ne olduklarını biliyor allah, yemek neden yok desen boşul boşul derler