dostum ödenmelimi sormak yerine
boşanmaya teşvik varmı diye sorulmalı ve malesef kadınlara rahat boşanma hissi veriyor bu en ufak bişeyde boşanmak istiyorum diyolar adliyeye gittim boşanma kuyruğu gördüm ya