• 09-02-2019, 02:29:44
    #37
    git maaşı hacizlet alabiliyosa alsın nafakayı yasalar hep açık
  • 09-02-2019, 10:56:10
    #38
    Kadınlar tanrı, erkeklerse onların kulları gibi birşey olmuş. Tanrı bile kullarından bu kadar çok şey istemiyordur herhalde.
  • 09-02-2019, 11:00:30
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Evlenmeyi düşünmüyorum gencim belki ondandır ama böyle olunca evliliktende soğuyorum evlilik sadece bir nüfus cuzdanı bir çocuktan ibaret. Bunları yapmak yerine evlilikten ötede bi ilişki yaşanabilir diye düşünüyorum çocuk yapılmasa bile bi çaresi olur diye düşünüyorum. Sen boşan karı başkasıyla yesin içsin yatsın kalksın sen parasını öde şaka gibi
  • 09-02-2019, 12:26:21
    #40
    ömür boyu nafaka ödemek çok saçma. insanları evlenmekten soğutur. o zaman da sevgili hayatı dost hayatı filan yaşar insanlar. böyle şeyler artarsa toplum bozulur. kimse kızının yada kız kardeşinin evlenmeden sevgili hayatı yaşamasını istemez. adam gibi evlensin ister. ömür boyu nafaka ödemek gibi saçma bir kanun varken kimse evlenip bu riski almak istemez. evlenenler boşanmak için evlenmez tabiki ama evlilik farklıdır ve boşanmayı gerektiren durumlar olabilir. tamam boşanmayı biraz zorlaştırmak lazım ama böyle saçma kanunlarla değil. adamı çıkmaza sokmanın alemi yok. şöyle durumlar da olabiliyo. kadın boşanıyo mesela her ay nafaka parası geliyo. sonra birini buluyo evlenmeden aynı evde filan yaşıyorlar. evlenmiyor çünkü evlenirse nafaka parası kesilir. bu da işin başka bi yönü. velhasıl bu kanun kadını korumadığı gibi toplumu da bozan bi kanun.
  • 09-02-2019, 12:29:50
    #41
    vay anasını sayın seyirciler.
  • 09-02-2019, 12:30:38
    #42
    Çok ciddi ve sıkı şartlarda araştırma yapılarak karar çıkacak ise evet gerekli fakat sırf evlendi ve boşandı diye kimse nafaka ödemek zorunda değil.
  • 09-02-2019, 13:17:37
    #43
    İnsanlar saygı, sevgi, vefa, güven nedir bilmeden evlenip boşanıyorlar olan çocuklara oluyor, bunun önüne geçmek için böyle bir yasa çıkarmışlardır. Mantıklı, destekliyorum
  • 09-02-2019, 13:19:13
    #44
    Çocuk varsa ve çocuk annede kalıyorsa; çocuklar reşit/iş sahibi olana kadar,
    Çocuk yoksa; erkek aldattıysa tazminat, aldatmadıysa nafaka ödenmeyecek.

    Şeklinde düşünüyorum ben, en mantıklısı budur.
  • 09-02-2019, 13:21:16
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Bebekte Cafe açan arkadaşlar bunlara öncülük yapıyor.