• 08-02-2019, 23:20:35
    #28
    Öncekiyle 3 yıl evli kaldım. Hatunu uyandırmazsan öğleden sonraya kadar uyurdu. Akşam eve gelince evi toplamaya başlardı. Ben buna laf söyledim diye çekti gitti. 1 hafta sonra dava açtı. Tamam bitsin dedim diye ben bitiren oldum bunların gözünde. 2 yıl dava sürdü. 150k maddi, 150 k manevi, 1500 TL nafaka, 500 gr altın, 6 yıllık borcu olan evimi istediler. Maaşıma haciz koydurdular. Tam 2 yıl süründüm mahkeme koridorlarında. Hakim 13k tazminat, 500 TL nafakaya hükmetti. Hemen kalan mallar için tekrar dava açtılar. Temyize gittim. 1 yıl da temyizde kaldı dosya. Sonunda davaları tamamen düştü. Çünkü zaten iddialarının hiç bir kanıtı, desteği yoktu. Sonra geldiler anlaşalım dediler. Mutfaktaki tencereleri alıp sktr oldular.

    Kadın cinayetlerinin sebebini çok iyi anladım ben. Devlet de ihtiyacı olan milyonlara bakıyor. Bu kadınların bakımını da eski kocaya yüklüyor. Devletin tek derdi üzerinden sorumluluğu atmak.
  • 08-02-2019, 23:25:12
    #29
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Bolanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncekiyle 3 yıl evli kaldım. Hatunu uyandırmazsan öğleden sonraya kadar uyurdu. Akşam eve gelince evi toplamaya başlardı. Ben buna laf söyledim diye çekti gitti. 1 hafta sonra dava açtı. Tamam bitsin dedim diye ben bitiren oldum bunların gözünde. 2 yıl dava sürdü. 150k maddi, 150 k manevi, 1500 TL nafaka, 500 gr altın, 6 yıllık borcu olan evimi istediler. Maaşıma haciz koydurdular. Tam 2 yıl süründüm mahkeme koridorlarında. Hakim 13k tazminat, 500 TL nafakaya hükmetti. Hemen kalan mallar için tekrar dava açtılar. Temyize gittim. 1 yıl da temyizde kaldı dosya. Sonunda davaları tamamen düştü. Çünkü zaten iddialarının hiç bir kanıtı, desteği yoktu. Sonra geldiler anlaşalım dediler. Mutfaktaki tencereleri alıp sktr oldular.

    Kadın cinayetlerinin sebebini çok iyi anladım ben. Devlet de ihtiyacı olan milyonlara bakıyor. Bu kadınların bakımını da eski kocaya yüklüyor. Devletin tek derdi üzerinden sorumluluğu atmak.
    Özetlemişsin, hem kandın zihniyetini hemde devletin üzerindeki sorumlulugu kocaya yüklemesini..(ben çok çekmedim, tek celsede bitmişti akrabayız diye ama 130k içeri girdim)
  • 08-02-2019, 23:36:20
    #30
    Ömür boyu olması mantıksız, zaten bu durum sektör olmuş durumda.
  • 08-02-2019, 23:37:56
    #31
    Evlenmeyi düşünen benim gibi insanları korkuttunuz be...
  • 09-02-2019, 00:09:59
    #32
    Kadın erkek eşit değilmi o zaman kadın niye erkeğe vermiyor nafaka da hep erkek veriyor.
  • 09-02-2019, 00:12:01
    #33
    Cinsiyet eşitliğine tam olarak aykırı bu durum. Nafaka olayını bazı şartlara bağlayabilirsiniz. Bizim toplumda malum kadını okutmayan, çalışmasına izin vermeyen, eve kapatan tip çok. Bu tiplerin mantıken nafaka ödemesi gerekir çünkü kadının yaşama adapte olmasına, kendisini gerçekleştirmesine engel olmuştur. Şiddet falan uyguladıysa zaten tazminat+nafaka kadının hakkıdır diye düşünüyorum. Haricinde ortada iki birey var. Birinin diğerine ilişkilerini kestikleri için para vermesini bir mantığa oturtamıyorum. Ortada çocuk varsa durum değişir. İki taraf da eğitim ve yaşam giderlerini üstlenmelidir diye düşünüyorum.

    Bir de maddi geliri ve birikimi olmayan insan nasıl ödesin? Dededen amcadan tarlası kalan hakim mi vermiş bu kararı? Öyle bir karar veriyorsanız iş bulacaksınız adama. Ayrıca ne yazık ki ataerkil bir toplum olduğumuz için boşanan kadınlara da istihdamda öncelik tanınmalı diye düşünüyorum.
  • 09-02-2019, 00:42:10
    #34
    Üyeliği durduruldu
    şahsi görüşüm
    her ne sebeple olursa olaun eğer taraflar boşanırsa suçlu olan kişinin yıllık gelirine göre 1 defaya mahsus olmak üzere ödeme yapmalı ve konu kapanmalı.
    zaten kanunlara göre evlilik sonrası kazanılan mallar ortak olduğundan taraflar haklarını alacak.
    Sistem o kadar saçma ki kadın kendini çirkeflikleriyle boşatsa bile nafaka alıyor.
    Eminim bu işi sektör haline getiren pek çok kadın vardır. Zaten bu yüzden zenginlerşe evlenmeye çalışıyorlar. Bas nikahı sonra boşa , gelsin paralar. Evlenmediğin sürece de nafakan kesilmediğinden ve iki tarafında rızası olduğu için her türlü ahlaksızlığı yapmanın yasal olmasından dolayı resmen inekten beter sağılıyorsun.
    Bazı arkadaşlar kadının çalışacak gücü yoksa ödenmeli vs demiş. O zaman tüm yaşlılar ve paraya ihtiyacı olanlar evlenip boşansın 😀
    Devlet, sosyal devlet olma sorumluluklarını eski kocaya ...
    Ben nafakaya tamamen karşıyım. Sonuçta anlaştığın için evlenen anlaşamadığı için boşanmak istiyorsa boşanabilmeli. Ta boşanmayı tavsiye etmiyorum ama her işin de bir oluru olmalı
  • 09-02-2019, 01:09:33
    #35
    AB bu konuyu söyle cözmüs.
    Es'e nafaka yok. Esin durumu iyi degilse devlet bakar.
    Devlet bakarken de yasi gencse ve isi yoksa gönderir temizlik yaptirir, yaslilar yurdunu, kiliseleri, okullari temizletir ama bos durdurmaz.
    Böyle olunca da ayrilmis bayanlar eger yapabiliyorsa kendine daha iyi is bulur ve bu durumdan kurtulur.
    Dogal secilim.
    Cocuk varsa 20 yasina kadar pasa pasa ödeyeceksin o nafakayi ama yine eski ese para yok, cocuklara.
    Sen ödemediginde, taraflari birbiriyle ugrastirmaz. devlet senin yerine cocuklarinin annesine öder ve senden de s.s. alir.
    Maasindan keser, hapisle tazyik eder, banka hesaplarini kapatir, her gün ceplerindeki, üstündeki parayi kontrol eder ama alir.
  • 09-02-2019, 02:17:06
    #36
    bana göre hiç adil bir karar değil.
    adam her ay sigorta öder gibi 500 kağıt atıcak.