Cinsiyet eşitliğine tam olarak aykırı bu durum. Nafaka olayını bazı şartlara bağlayabilirsiniz. Bizim toplumda malum kadını okutmayan, çalışmasına izin vermeyen, eve kapatan tip çok. Bu tiplerin mantıken nafaka ödemesi gerekir çünkü kadının yaşama adapte olmasına, kendisini gerçekleştirmesine engel olmuştur. Şiddet falan uyguladıysa zaten tazminat+nafaka kadının hakkıdır diye düşünüyorum. Haricinde ortada iki birey var. Birinin diğerine ilişkilerini kestikleri için para vermesini bir mantığa oturtamıyorum. Ortada çocuk varsa durum değişir. İki taraf da eğitim ve yaşam giderlerini üstlenmelidir diye düşünüyorum.

Bir de maddi geliri ve birikimi olmayan insan nasıl ödesin? Dededen amcadan tarlası kalan hakim mi vermiş bu kararı? Öyle bir karar veriyorsanız iş bulacaksınız adama. Ayrıca ne yazık ki ataerkil bir toplum olduğumuz için boşanan kadınlara da istihdamda öncelik tanınmalı diye düşünüyorum.