• 08-02-2019, 14:04:00
    #10
    tahsin hocam nerden buluyorsun bu konuları Allah aşkına
  • 08-02-2019, 15:20:31
    #11
    Üyeliği durduruldu
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakanlık ömür boyu nafakayı kaldırmaya çalışırken yargıtaydan emsal karar çıktı.. Karara göre "erkek işsizde olsa nafaka ödeyecek" diye..
    Peki sizce nafaka ödemek gerekli mi? Ömür boyu nafaka gerekli mi?
    Kadın mı olsak? Yattığın yerden para kazanmak çok kolay

    Bir örnek daha Şeyma Subaşı:

    https://onedio.com/haber/cok-nafaka-...labilir-850752
  • 08-02-2019, 15:27:21
    #13
    Şimdi benim babam annemi boşasa mecbur ömür boyu ödemeli. Çünkü kadın 56 yaşın da nasıl bu saatten sonra çalışsın. Ama daha 1-2 yıllık evlilikler için ömür boyu nafaka olayı saçmalık.
  • 08-02-2019, 15:30:19
    #14
    Bence evli kalınan süre kadar nafaka ödenmeli. Erkek bayan ayrımı yapılmadan nafaka mağdur olan kişiye verilmeli.
  • 08-02-2019, 15:33:44
    #15
    Hani eşittik. Erkek kadına, kadın erkeğe ödesin nafaka madem
  • 08-02-2019, 15:37:32
    #16
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tahsin hocam nerden buluyorsun bu konuları Allah aşkına
    Evlenmiş 6 ay evli kalmış, bir gecede 130k içeri girip neyim var neyim yok alınmış biri olarak ilgilendiriyor hocam Az kalsın bana da tıkayacaklardı da kaynana " akrabayız aldıgımız yeter" merhaba deyip talep ettirmedi önceki eşim olacak suratsıza
    Yani her açtıgım konunun ucu muhakkak bana önceden dokunmuş veya dokunacak...😂
  • 08-02-2019, 16:16:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    kadın havadan para alacak başlarıyla düşüp kalkacak sonra kadın cinayetleri neden oluyo
  • 08-02-2019, 17:51:53
    #18
    Bence eşinden bir çocuğu yok ise nafaka ödenmemeli. Eğer eşinden bir çocuğu var ise çocuk 18 yaşına gelene kadar ödenmeli.