Bakanlık ömür boyu nafakayı kaldırmaya çalışırken yargıtaydan emsal karar çıktı.. Karara göre "erkek işsizde olsa nafaka ödeyecek" diye..
Peki sizce nafaka ödemek gerekli mi? Ömür boyu nafaka gerekli mi?
Kadın mı olsak? Yattığın yerden para kazanmak çok kolay
Bir örnek daha Şeyma Subaşı:
https://onedio.com/haber/cok-nafaka-...labilir-850752