Evlenmeyi düşünmüyorum gencim belki ondandır ama böyle olunca evliliktende soğuyorum evlilik sadece bir nüfus cuzdanı bir çocuktan ibaret. Bunları yapmak yerine evlilikten ötede bi ilişki yaşanabilir diye düşünüyorum çocuk yapılmasa bile bi çaresi olur diye düşünüyorum. Sen boşan karı başkasıyla yesin içsin yatsın kalksın sen parasını öde şaka gibi