MANTIKLICA düşününce şöyle bir karara varıyorum,10 yılın altındakı evlılıklerın hiç birine nafaka vermemek lazım hatta hiç bir hak idda edilemeyecek.ama 10+yıllık bır evlılıkse ortada verilmiş bir emek varsa nafaka baglansın, ama ömür boyu gıne olmasın..evlen 3ay sonra boşan oh ne ala ne ala kon 150k nın üstüne,e durum böyle olursa kim boşanmakistemezki,arkadaşlarında belirttiği gibi erken emeklilik resmen bu..