delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk baştan anlaşma yapıldığında herhangi birşey olmaz, nafakaya hüküm veremez hakim. Bunu şuna benzetebilirsiniz; anlaşmalı boşanmalarda hakim şunu istiyor musunuz bunu istiyor musunuz diye sormaz, anlaşmayı kabul ettiniz mi diye sorar evet dersiniz biter.

Bu saçma sapan kanunlar yüzünden insanlar evlenmeye korkuyorlar.
evlenmeye tedirginim o kadar deyim yani yaş ilerledikçe zaten insan evlenmek istiyor fakat bazı çocuk vs için geç kalıyor ama sanki evlenince de bu durum var.130 bin lira bir ev parası yemiş daha ne olsun yazıktır günahtır belki hala borcunu bile ödüyodur yeni ewvlendiği eşinin suçu ne tahsin hocamızın.



TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlaşmalı evliliğe tamamen karşıyım... Önceki evliliğimde kazık yediğim paranın misliyle yeni eşimin ailesi yardımcı oldu, şuanda oturdukları iki evi 750 metrekare arsayı, düğünümü bile kendileri yaptı... Ayrıca sagolsunlar sürekli maddi anlamda yardımcı oluyor...
Neymiş: Zor yola kolay insanla çıkılmazmış.. Hayvan açken insan tokken kudururmuş
Evleneceğin kişi, zor günlerden geçmiş zorlugu bilmeli.Eşini sahiplenmeli en başta...Eşini yuvasını sahiplenen her zorluga gögüs geriyor.
sizin gibi şanslı olamayan birçok insan var hocam.size allah yürü ya kulum demiş.malesef herkesin böyle kaderi olmayabilir.sınavı olmayabilir.anlaşmalı evlilikte sadece mal beyanı hakkında yine nafaka ödeniyor bi ara araştırmıştım.