anlaşmalı olarak düşündüm ama diyorum ya o bir kaçış değil.yine hüküm veriyor nafaka ya.tekrar yine yanlışım olmaması için bir araştırayım.avukat varsa konuya dahil olursa sevinirim açıkcası.saygı saygı hoşgörü hoşgörü bunlar yok ise.geçim derdini bilmeyen biri malesef evlilik olmaz.
İlk baştan anlaşma yapıldığında herhangi birşey olmaz, nafakaya hüküm veremez hakim. Bunu şuna benzetebilirsiniz; anlaşmalı boşanmalarda hakim şunu istiyor musunuz bunu istiyor musunuz diye sormaz, anlaşmayı kabul ettiniz mi diye sorar evet dersiniz biter.
Bu saçma sapan kanunlar yüzünden insanlar evlenmeye korkuyorlar.