TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlaşmalı evliliğe tamamen karşıyım... Önceki evliliğimde kazık yediğim paranın misliyle yeni eşimin ailesi yardımcı oldu, şuanda oturdukları iki evi 750 metrekare arsayı, düğünümü bile kendileri yaptı... Ayrıca sagolsunlar sürekli maddi anlamda yardımcı oluyor...
Neymiş: Zor yola kolay insanla çıkılmazmış.. Hayvan açken insan tokken kudururmuş
Evleneceğin kişi, zor günlerden geçmiş zorlugu bilmeli.Eşini sahiplenmeli en başta...Eşini yuvasını sahiplenen her zorluga gögüs geriyor.
Benzer bir hikayemiz olmuş desenize

Evi almamızdaki tüm maddi kaynak eşimden geldi, eski evliliğimden yediğim tüm kazıkları karşılayamasam da eşim hiç üstelemedi. Ne kadar zorluk çektiysem de onu hiç bahane de etmedi.

Aman hocam nazara gelmeyelim