• 19-11-2018, 00:22:04
    #73
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendi dedikleriniz ile çakışıyorsunuz Eğer devlet sırrı ise siz nereden biliyorsunuz ?
    çakışmıyorum ki siz bence anlamak istemiyorsunuz.yada kabullenmek istemiyorsunuz .
    belkide bir türk nasıl olur 70 sene önce almanların yapamadığını başarır diyorsunuz çözemedim sizi şuan.

    çizimi nerede dediniz bende izah ettim.önceki postta
    size ve 4 5 post önce erbakan biyografisini okuyun dedim deutz leopard tank üretim sürecini okuyun türk veya yabancı kitaplardan sizde bu bilgilere ulaşabilirsiniz.

    bir ampül ticari patenttir başkası alıp üretebilir ama devletin gizli silahı olan tank ele geçmedigi sürece kopyalanamaz
    iki ürün arasında dağlar kadar fark var bunu anlatmak istiyorum size ve dediğim gibi bilmediğimiz çok şey de vardır gizli olarak.
  • 19-11-2018, 00:31:20
    #74
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çakışmıyorum ki siz bence anlamak istemiyorsunuz.yada kabullenmek istemiyorsunuz .
    belkide bir türk nasıl olur 70 sene önce almanların yapamadığını başarır diyorsunuz çözemedim sizi şuan.

    çizimi nerede dediniz bende izah ettim.önceki postta
    size ve 4 5 post önce erbakan biyografisini okuyun dedim deutz leopard tank üretim sürecini okuyun türk veya yabancı kitaplardan sizde bu bilgilere ulaşabilirsiniz.

    bir ampül ticari patenttir başkası alıp üretebilir ama devletin gizli silahı olan tank ele geçmedigi sürece kopyalanamaz
    iki ürün arasında dağlar kadar fark var bunu anlatmak istiyorum size ve dediğim gibi bilmediğimiz çok şey de vardır gizli olarak.
    Ben bir şey demedim hocam patenti erbakanda diye siz söylediniz dedinizki tankın motoru ve tankının kendisinin çizimi erbakana aittir bende size sordum kanıtlayabilirmisiniz ? devlet sırrı dediniz şimdide aynısını söylüyorsunuz tank bir silahtir gizli bilgidir tamam buna bir şey demiyorum bu bilgiyi nasıl elde ettiniz madem DEVLET SIRRI İSE dediğimde cevap veremiyorsunuz eğer devlet sırrı ise siz şuan ana yasanın en az 6 maddesine muhalefet ediyorsunuz bununda cezası duruma göre 25 yıla kadar çıkmakta.,

    Siz ısrarla devlet sırrı dediniz ve israrla bunu erbakan cizdi dediniz ispatlayın dediğimde devlet sırrı zırhına bürünüyorsunuz o zamanda suç işliyorsunuz.

    Neyse siz haklısınız uzatmayalım evet Sayın Rahmetli Erbakan Leopar tanklarının baş mühendisidir bunu inkar etmem edemem doğru çünkü ve yine evet baştan sonra her şeyini motorunu ve tankın geri kalanını kendisi tasarlamıştır ama bu bir sırdır.
  • 19-11-2018, 00:34:58
    #75
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir şey demedim hocam patenti erbakanda diye siz söylediniz dedinizki tankın motoru ve tankının kendisinin çizimi erbakana aittir bende size sordum kanıtlayabilirmisiniz ? devlet sırrı dediniz şimdide aynısını söylüyorsunuz tank bir silahtir gizli bilgidir tamam buna bir şey demiyorum bu bilgiyi nasıl elde ettiniz madem DEVLET SIRRI İSE dediğimde cevap veremiyorsunuz eğer devlet sırrı ise siz şuan ana yasanın en az 6 maddesine muhalefet ediyorsunuz bununda cezası duruma göre 25 yıla kadar çıkmakta.,

    Siz ısrarla devlet sırrı dediniz ve israrla bunu erbakan cizdi dediniz ispatlayın dediğimde devlet sırrı zırhına bürünüyorsunuz o zamanda suç işliyorsunuz.

    Neyse siz haklısınız uzatmayalım evet Sayın Rahmetli Erbakan Leopar tanklarının baş mühendisidir bunu inkar etmem edemem doğru çünkü ve yine evet baştan sonra her şeyini motorunu ve tankın geri kalanını kendisi tasarlamıştır ama bu bir sırdır.
    tankın kendisinin çizimi erbakandadir yazımı nerede okudunuz valla o kelimeden sonra inan okumadim hocam bence uykunuz geldi biraz karıştırıyorsunuz

    her kelimemde tankın motoru yazdım siz inanmadıkça detay ve kaynak yazdim lütfen önce gerçekten biyografisini okuyun hocam sonra daha fazla bilgi veririm size ama türk düşmanlığı yapmayacaksanız çünkü konuyu iyice oraya çekeceksiniz diye korkuyorum açıkçası
  • 19-11-2018, 00:39:37
    #76
    Bu konuyu r10 da açarak nasıl bir sonuca varmayı düşündünüz merak ediyorum.Avrupada yaşayan arakdaşınızla yaptığınız kişisel bir görüşmeyi burada açıyorsunuz ve o arkadaşınız size atomu parçalamanın sırrını verir gibi üreterek güçlü olabileceğimizi söylüyor, aa tamam ozaman hemen üretmeye başlayabiliriz, bizde herşey tamam acaba neden güçlü olamıyoruz diye düşünmüştük ,çözümü bulduğumuza göre üretime başlayabiliriz.Güldürmeyin insanı Allah aşkına bunu 10 yaşındaki çocuklar da biliyor, ülkenin gelişmesi fikirleri r10 daki insanlara kaldıysa bırakın batsın ülke (forumdaki arkadaşları küçümsemiyorum yanlış anlaşılmasın, yüzlerce binlerce uzman ekonomist-stratejist-mühendis varken saçma olmaz mı? )
  • 19-11-2018, 00:44:44
    #77
    Üyeliği durduruldu
    Neden yalan söylüyorsun?

    Ben de taksiciyim. Taksici kazıklamış öyle mi? Taksicinin kazıklamadığı da kalmamış be! Herkes namuslu da şu taksiciler tek günahkar. Her şeyi de onlar yapıyormuş. Yazık size, bir mesleği bu kadar hiçleştiremezsiniz. Evine ekmek götüren insanlardan, kul hakkı yemeyen insanlardan utanın.

    O zaman cebinden çıkardığı 1 milyonda şu haberde verdiğin resimle aynı olmalı;




    Arkadaşın 1 milyonu haber sitelerinde geziyor güzel numaraymış. Taksici diyerek bir de yutturmaya çalışıyor çakal. Bu arada resim haber sitesine 8 Ocak 2016'da koyulmuş. Taksiciler hırsız, taksiciler tecavüzcü, taksiciler insan değil. Genelleme yapmadığınız zaman Türkiye güzelleşecek. Kötüleri şikayet edin, asla savunmuyorum!
  • 19-11-2018, 00:49:37
    #78
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tankın kendisinin çizimi erbakandadir yazımı nerede okudunuz valla o kelimeden sonra inan okumadim hocam bence uykunuz geldi biraz karıştırıyorsunuz

    her kelimemde tankın motoru yazdım siz inanmadıkça detay ve kaynak yazdim lütfen önce gerçekten biyografisini okuyun hocam sonra daha fazla bilgi veririm size ama türk düşmanlığı yapmayacaksanız çünkü konuyu iyice oraya çekeceksiniz diye korkuyorum açıkçası
    Bak şimdi Türk düşmanlığı dediğin zaman orada bir duracaksın sakın ha ben ne andımızda okunan Ne mutlu türküm diyen kelimeden rahatasız olurum nede türklüğümü bir terör örgütünün adına koyanlardan olurum.

    Bu cumhuriyet tarihinde toplasan 3 5 siyasetciye saygım vardır onlardan biriside Sayın Erbakandır. Türk düşmanı olsam soy isminde türk kelimesi geçen adamı profil resmi yapmam.

    Konuya gelecek olursak okursun okumazsın senin bileceğin iştir.

    Erbakan leopar tanklarının baş mühendisidir aksini kimse idda edemez.
    Leopar tanklarının motorlarındaki yanma odalarını kendisi tasarlamıştır aksini kimse idda edemez.

    Erbakanın bu tankla ilgili benim bildiğim bir patenti yoktur varsada devlet sırrı statüsünde olamaz olsaydı sizin bilmemeniz gerekirdi siz biliyor iseniz ve devlet sırrı ise siz türk ceza kanuna göre suç işliyorsunuz. bir karar verin suçmu işliyorsunuz bilmediğiniz bir olayın peşinden tutulmuş gidiyormusunuz.

    Ben son sözümü yine büyük harflerle tekrarlıyorum. EĞER ERBAKANIN BİR PATENTİ VARSA BUNU BİLMİYORDUM PATENTİNİ VEYA PATENTİ OLDUĞUNUN BİR KANITINI BURAYA KOYUN BİLMEDİĞİM BİR ŞEYİ ÖĞRENDİĞİM İÇİN SİZE TEŞEKKÜR EDEYİN.

    LÜTFEN DEVLET SIRRI İSE SİZ NİYE BİLİYORSUNUZ BUNUDA BİR ZAHMET AÇIKALAYIN.
  • 19-11-2018, 01:04:06
    #79
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak şimdi Türk düşmanlığı dediğin zaman orada bir duracaksın sakın ha ben ne andımızda okunan Ne mutlu türküm diyen kelimeden rahatasız olurum nede türklüğümü bir terör örgütünün adına koyanlardan olurum.

    Bu cumhuriyet tarihinde toplasan 3 5 siyasetciye saygım vardır onlardan biriside Sayın Erbakandır. Türk düşmanı olsam soy isminde türk kelimesi geçen adamı profil resmi yapmam.

    Konuya gelecek olursak okursun okumazsın senin bileceğin iştir.

    Erbakan leopar tanklarının baş mühendisidir aksini kimse idda edemez.
    Leopar tanklarının motorlarındaki yanma odalarını kendisi tasarlamıştır aksini kimse idda edemez.

    Erbakanın bu tankla ilgili benim bildiğim bir patenti yoktur varsada devlet sırrı statüsünde olamaz olsaydı sizin bilmemeniz gerekirdi siz biliyor iseniz ve devlet sırrı ise siz türk ceza kanuna göre suç işliyorsunuz. bir karar verin suçmu işliyorsunuz bilmediğiniz bir olayın peşinden tutulmuş gidiyormusunuz.

    Ben son sözümü yine büyük harflerle tekrarlıyorum. EĞER ERBAKANIN BİR PATENTİ VARSA BUNU BİLMİYORDUM PATENTİNİ VEYA PATENTİ OLDUĞUNUN BİR KANITINI BURAYA KOYUN BİLMEDİĞİM BİR ŞEYİ ÖĞRENDİĞİM İÇİN SİZE TEŞEKKÜR EDEYİN.

    LÜTFEN DEVLET SIRRI İSE SİZ NİYE BİLİYORSUNUZ BUNUDA BİR ZAHMET AÇIKALAYIN.
    türk ceza kanunu diyorsun ama leopard tankı alman malı
    hocam çatışma lütfen kendinle. dahası araştır diyorum araştırmadan konuşmayalım araştırınca zaten sende bu yazdıklarıma ulaşacaksın

    ben erbakan tankın çizimini yaptı çizimi ona ait hic bir zaman yazmadim demedim ama siz onu bile ben yazdım dediniz. buda türk ceza kanununda iftiradır.

    sabah araştırın lütfen insan yanlış bilebilir mesela sizin v1 roketi almanyadan ilham alındı uzay roketleri boyle yapıldı dediniz
    ben ise hayır alman ilhamı değil direk füzeyi üreten alman mühendis savaşta almanya yenilince amerikaya iltica etti ve abd direk uzay roket projesinin başina bu adamı geçirdiler dedim.
    ikisi ayni şey mi hayır

    lütfen konuları çarpıtmayalım kısa bir detay daha yazayım umarım artık yanlış anlamazsınız leopard tankı üretildi motoru takıldı çalıştı ama gel gelelim motor arızası bir türlü çözülmedi randıman sağlanamadı ve erbakanı gel motorun baş mühendisi ol diye laf olsun diye seçmediler. adamın çalışmaları başarıları olmasa bu konuda haberdar olmasalar koca projenin başına geçirirler mi. ?
  • 19-11-2018, 01:07:24
    #80
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türk ceza kanunu diyorsun ama leopard tankı alman malı
    hocam çatışma lütfen kendinle. dahası araştır diyorum araştırmadan konuşmayalım araştırınca zaten sende bu yazdıklarıma ulaşacaksın

    ben erbakan tankın çizimini yaptı çizimi ona ait hic bir zaman yazmadim demedim ama siz onu bile ben yazdım dediniz. buda türk ceza kanununda iftiradır.

    sabah araştırın lütfen insan yanlış bilebilir mesela sizin v1 roketi almanyadan ilham alındı uzay roketleri boyle yapıldı dediniz
    ben ise hayır alman ilhamı değil direk füzeyi üreten alman mühendis savaşta almanya yenilince amerikaya iltica etti ve abd direk uzay roket projesinin başina bu adamı geçirdiler dedim.
    ikisi ayni şey mi hayır

    lütfen konuları çarpıtmayalım kısa bir detay daha yazayım umarım artık yanlış anlamazsınız leopard tankı üretildi motoru takıldı çalıştı ama gel gelelim motor arızası bir türlü çözülmedi randıman sağlanamadı ve erbakanı gel motorun baş mühendisi ol diye laf olsun diye seçmediler. adamın çalışmaları başarıları olmasa bu konuda haberdar olmasalar koca projenin başına geçirirler mi. ?
    Sen bu yazdıklarımda ciddi ciddi bunu mu çıkarttın! .
    Haklısınız hocam iyi geceler bilgisizliğim için sizden özür dilerim
  • 19-11-2018, 01:20:19
    #81
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bu yazdıklarımda ciddi ciddi bunu mu çıkarttın! .
    Haklısınız hocam iyi geceler bilgisizliğim için sizden özür dilerim
    hocam siz birşeyler çıkartmaya çalışıyorsunuz bunun farkına varın diyorum. ama amacınız ne çözemiyorum artık.

    demediğim kelimeyi yani RAHMETLI ERBAKAN HOCA TANKIN ÇIZIMINI yaptı çizimi ona ait patenti var diye yazdigimi bile iddia ettiniz bilmem farkındamısınız.

    açıkça iftiradır bu yaptığınız haksız mıyım? lütfen araştırın bir dünya döküman var internette diyorum.

    inanmıyorsanız V1 roketi ve abd uzay roketi projesinin nasıl başladığını da okuyabilirsiniz araştırın benim yazdığım şekilde olay gerçekleşti sizin ki gibi değil ilham alınmadı direk o mühendis projenin başına geçti gerçi mühendisin adını hala hatırlayamadım