Neden yalan söylüyorsun?
Ben de taksiciyim. Taksici kazıklamış öyle mi? Taksicinin kazıklamadığı da kalmamış be! Herkes namuslu da şu taksiciler tek günahkar. Her şeyi de onlar yapıyormuş. Yazık size, bir mesleği bu kadar hiçleştiremezsiniz. Evine ekmek götüren insanlardan, kul hakkı yemeyen insanlardan utanın.
O zaman cebinden çıkardığı 1 milyonda şu haberde verdiğin resimle aynı olmalı;
Arkadaşın 1 milyonu haber sitelerinde geziyor güzel numaraymış. Taksici diyerek bir de yutturmaya çalışıyor çakal. Bu arada resim haber sitesine
8 Ocak 2016'da koyulmuş. Taksiciler hırsız, taksiciler tecavüzcü, taksiciler insan değil. Genelleme yapmadığınız zaman Türkiye güzelleşecek. Kötüleri şikayet edin,
asla savunmuyorum!