UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kendi dedikleriniz ile çakışıyorsunuz Eğer devlet sırrı ise siz nereden biliyorsunuz ?
çakışmıyorum ki siz bence anlamak istemiyorsunuz.yada kabullenmek istemiyorsunuz .
belkide bir türk nasıl olur 70 sene önce almanların yapamadığını başarır diyorsunuz çözemedim sizi şuan.

çizimi nerede dediniz bende izah ettim.önceki postta
size ve 4 5 post önce erbakan biyografisini okuyun dedim deutz leopard tank üretim sürecini okuyun türk veya yabancı kitaplardan sizde bu bilgilere ulaşabilirsiniz.

bir ampül ticari patenttir başkası alıp üretebilir ama devletin gizli silahı olan tank ele geçmedigi sürece kopyalanamaz
iki ürün arasında dağlar kadar fark var bunu anlatmak istiyorum size ve dediğim gibi bilmediğimiz çok şey de vardır gizli olarak.