• 18-11-2018, 23:00:07
    #55
    Tank için ali agaolu ve acun gereken desteği verir bence...Aziz sancarların hepsi yurtdışında yaşıyor..vasat işgücü ile olmaz bu işler..olursa da vasat iş olur...bu ülkenin ürettiği ucaga siz biner misiniz ? ben binmem.
  • 18-11-2018, 23:02:24
    #56
    Misafir
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geri vites yok hocam. konuyu farklı alanlara çekmeye çalışmayın sırasıyla gidelim.

    taksicinin alman arkadaşınıza verdiği 1 milyon tl yi konuya ekleyin üzerine r10.net yazarak fotoğraf çeksin atsın sonra diğer konulara geçip sizi bilgilendireceğim rahat olun benim bilgim size fazla fazla yeter

    haa ama yapamazsanız sizinde taksicilerden farkınız yok forumdaki insanların vaktini çalıyorsunuz asılsız hikâyelerinizle.
    Haber size iyi bir kapak oldu sanırım

    Bak buna çok güldüm size hayırlı kafalar hocam.
  • 18-11-2018, 23:07:13
    #57
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ruslar ve Amerikalarlıar bütün Alman teknolojisini ve bilim adamlarını savaş sonrasında alarak kendilerinde çalışmaları için ikna etti ataç operasyonu en basit ve yalın düzeyde bu operasyon bile yeterli.

    V1 düştü V2. patladı eyvallah bizim patlayan bir lastiğimiz bile yok

    Patentin bir kopyasını burada bizimle paylaşabilirseniz bilmediğim bir şeyi öğrenmiş olurum ve size minnettar kalırım.
    yok v2 ler ingiltereye ulaşmıştı hocam epey de can almıştı zaten savaş bitip hitler kaybedince mühendis abd ye iltica etti ölmemek için uzay programının başına geçti.

    leopar patent kopyasına net üzerinden sanmıyorum ulaşılsın malum devlet sırrı olduğu için halka açık olmaz lanse edilmez.
    ama biyografisinden bir çök bilgiye ulaşabilirsiniz.

    gerçi f35 lerin bile gizli sırları çalınıyorken bu patent yada tasarımlar biryerlerde vardır



    wpdiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haber size iyi bir kapak oldu sanırım

    Bak buna çok güldüm size hayırlı kafalar hocam.
    valla ben yazdım geri vites yapmayın hocam.ispat edin 1 milyon tl hikayesini
    sonra sırası ile tüm haber linkler hakkında bilgi vereceğim olumlu olumsuz bunu ikinci kere yazıyorum farkında mısınız?
  • 18-11-2018, 23:10:30
    #58
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok v2 ler ingiltereye ulaşmıştı hocam epey de can almıştı zaten savaş bitip hitler kaybedince mühendis abd ye iltica etti ölmemek için uzay programının başına geçti.

    leopar patent kopyasına net üzerinden sanmıyorum ulaşılsın malum devlet sırrı olduğu için halka açık olmaz lanse edilmez.
    ama biyografisinden bir çök bilgiye ulaşabilirsiniz.

    gerçi f35 lerin bile gizli sırları çalınıyorken bu patent yada tasarımlar biryerlerde vardır
    Sadece kıyıları vurabildiler aslında ama işe yaradığı kesin. Leoparın patenti devlet sırrı olamaz olsaydı siz bilemezdiniz. Ayrıca leopar tankından daha büyük projelerin patenleri her yerde mevcut paten buluşu yapan kişinin bu buluşu yaptığına dair bir belgedir neden herkes kimin yaptığını bildiği halde devlet sırrı olsunki
  • 18-11-2018, 23:16:57
    #59
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece kıyıları vurabildiler aslında ama işe yaradığı kesin. Leoparın patenti devlet sırrı olamaz olsaydı siz bilemezdiniz. Ayrıca leopar tankından daha büyük projelerin patenleri her yerde mevcut paten buluşu yapan kişinin bu buluşu yaptığına dair bir belgedir neden herkes kimin yaptığını bildiği halde devlet sırrı olsunki
    yani diyorsunuz ki leopar tankının motorunda erbakanın patentli tasarımi yok ?

    birşeyleri bilmek ile patentlere ulaşmak arasında uçurum var hocam devlet sırrı olan birşeyin patentini vatandaş göremez veya nette lanse edilmez ama patent sahibi kişilerin isimleri yazılır erbakan ve leopar tank motoru gibi.

    ama aksini iddia ediyorsanız konuya bilginizi yazabilirsiniz hocam.

    v2 için ise sadece kıyı demeyelim 12 bin den fazla insan öldü o roletlerle malum o dönem için çok ileri seviye bir silahtı adam kelle korkusundan yaptı başardı
  • 18-11-2018, 23:23:35
    #60
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer uydurduğun hikayelere göre bu daha güzel, kendini geliştiriyorsun bu konuda devam et.
    Bence konu bu cevapdan sonra kilitlenmeliydi zira söylenecek herseyi en kisa sekliyle söylemissiniz hocam.

    wpdiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar
    Almanya'dan Alman arkadaşım geldi uzun uzun sohbet ettik.
    Konu şu meşhur kıskanma mevzusuna geldi dedim ki Almanlar Türkiyeyi kıskanıyormu?
    Alman Arkadaş bana dedi ki: Siz bizim ürettiğimiz tanklarla Suriye'ye girdiniz ne kıskanması, kıskanmıyoruz, biz daha güçlüyüz dedi.
    Hak verdim arkadaşa sonra o bana bir soru sordu.
    Türkiye nereye gidiyor? Dedi.
    Dedim ki: Türkiye geriye gidiyor, gittikçe çukurun dibine yuvarlanıp gidiyoruz dedim.
    Sonra Türkiye nasıl ileriye gider dedim arkadaşa ( Arkadaş Almanya da tank fabrikasında çalışıyor )
    Üretin, üretin, üretin dedi sadece üretmek ülkeyi ileriye getirmez bunun yanında eğitimde önemli dedi fakat ürettiğiniz de geriye gitmeniz zor olur dedi.
    Arkadaşa hak verdim.
    Sonra kahve içtik, tarihimizi, Atatürk'ü anlattım arkadaşa sonra Atatürk deyince Arkadaş cebinden bir banknot çıkardı banknot şu;
    https://i.hizliresim.com/WqWWo4.jpg
    Dedim ki bunu nereden buldun?
    Taksici verdi dedi ben şok tabii tedavülden kalkmış parayı vermiş taksici kazıklamış arkadaşı neyse ben durumu izah ederken utandım.
    Sizce ülkeyi nasıl ileriye getirebiliriz arkadaşlar sizinde görüşleriniz önemli.
    Sistematik olarak muhalif mesajlar atilmasi beklentisiyle konular aciliyor.
    Her gün bir/birkac tane gözüme carpiyor.
    Iyi niyetli insanlar da alet oluyor veya cevap vermeye calisiyor.

    Bu durumlarda benim de aklima hep ayni deyim geliyor "Yumurtadan cikmis, kabugunu begenmiyor!"
  • 18-11-2018, 23:24:14
    #61
    Misafir
    sakarya18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hikayeyi beğendim açıkçası. Senaryo kurgusu güzel ama geliştirilmeli. Ama insan düşünmeli. Zaten taksiciler de sabah evden çıkarken “Bugün acaba hangi almanı dolandırsam bu eski parayla?” diyerek yanlarına 20 sene evvelki parayı alıyorlar dimi.
    Sizede yazayım hocam şu haberi okuyun daha sonra konu hakkında yorum yapabilirsiniz.

    https://www.memurlar.net/haber/78904...i-geliyor.html



    Coffee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence konu bu cevapdan sonra kilitlenmeliydi zira söylenecek herseyi en kisa sekliyle söylemissiniz hocam.



    Sistematik olarak muhalif mesajlar atilmasi beklentisiyle konular aciliyor.
    Her gün bir/birkac tane gözüme carpiyor.
    Iyi niyetli insanlar da alet oluyor veya cevap vermeye calisiyor.

    Bu durumlarda benim de aklima hep ayni deyim geliyor "Yumurtadan cikmis, kabugunu begenmiyor!"
    Eleştirmeyelim tabii Allah'ın bize verdiği beyini kullanmayalım.

    Tamam hocam, siz takılın istediğiniz gibi.
  • 18-11-2018, 23:29:55
    #62
    Üyeliği durduruldu
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şeker fabrikaları satışı gündemde olmadan önce acaba türkiyede şeker fabrikasının varlığından haber miydiniz önce bunu sorayım.ekstra olarak şeker fabrikalarının özelleştirilmesi kötü gibi görünsede sürekli zararla kapatan şirketlerin devlete yük olmaktan başka birşey yaptığı yok.
    bazı kuruluşlar zarar etmesine rağmen satılmaz öncelikle neden zarar ediyor onu sorgulamak lazım haksız rekabetmi var ? örneğin türkiyeye yeni bir firma girmek istiyor arkasıda sağlam yapacağı şey ya aynı kalitede daha ucuz satmak yada daha kaliteli ürünü rakip firmalarla aynı fiyata satmak bu bir stratejidir stratejik öneme sahip kuruluşlar öyle pat diye satılmaz aksi halde dolara bağımlı oluruz.
  • 18-11-2018, 23:32:06
    #63
    Anlat, sen seversin yalanı.