Alman Arkadaş ile Türkiye Sohbeti
84
●2.533
- 18-11-2018, 23:00:07Tank için ali agaolu ve acun gereken desteği verir bence...Aziz sancarların hepsi yurtdışında yaşıyor..vasat işgücü ile olmaz bu işler..olursa da vasat iş olur...bu ülkenin ürettiği ucaga siz biner misiniz ? ben binmem.
- 18-11-2018, 23:02:24MisafirHaber size iyi bir kapak oldu sanırımfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bak buna çok güldüm size hayırlı kafalar hocam.
- 18-11-2018, 23:07:13yok v2 ler ingiltereye ulaşmıştı hocam epey de can almıştı zaten savaş bitip hitler kaybedince mühendis abd ye iltica etti ölmemek için uzay programının başına geçti.UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
leopar patent kopyasına net üzerinden sanmıyorum ulaşılsın malum devlet sırrı olduğu için halka açık olmaz lanse edilmez.
ama biyografisinden bir çök bilgiye ulaşabilirsiniz.
gerçi f35 lerin bile gizli sırları çalınıyorken bu patent yada tasarımlar biryerlerde vardır
valla ben yazdım geri vites yapmayın hocam.ispat edin 1 milyon tl hikayesiniwpdiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonra sırası ile tüm haber linkler hakkında bilgi vereceğim olumlu olumsuz bunu ikinci kere yazıyorum farkında mısınız?
- 18-11-2018, 23:10:30Sadece kıyıları vurabildiler aslında ama işe yaradığı kesin. Leoparın patenti devlet sırrı olamaz olsaydı siz bilemezdiniz. Ayrıca leopar tankından daha büyük projelerin patenleri her yerde mevcut paten buluşu yapan kişinin bu buluşu yaptığına dair bir belgedir neden herkes kimin yaptığını bildiği halde devlet sırrı olsunkifikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2018, 23:16:57yani diyorsunuz ki leopar tankının motorunda erbakanın patentli tasarımi yok ?UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birşeyleri bilmek ile patentlere ulaşmak arasında uçurum var hocam devlet sırrı olan birşeyin patentini vatandaş göremez veya nette lanse edilmez ama patent sahibi kişilerin isimleri yazılır erbakan ve leopar tank motoru gibi.
ama aksini iddia ediyorsanız konuya bilginizi yazabilirsiniz hocam.
v2 için ise sadece kıyı demeyelim 12 bin den fazla insan öldü o roletlerle malum o dönem için çok ileri seviye bir silahtı adam kelle korkusundan yaptı başardı
- 18-11-2018, 23:23:35Bence konu bu cevapdan sonra kilitlenmeliydi zira söylenecek herseyi en kisa sekliyle söylemissiniz hocam.arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistematik olarak muhalif mesajlar atilmasi beklentisiyle konular aciliyor.wpdiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her gün bir/birkac tane gözüme carpiyor.
Iyi niyetli insanlar da alet oluyor veya cevap vermeye calisiyor.
Bu durumlarda benim de aklima hep ayni deyim geliyor "Yumurtadan cikmis, kabugunu begenmiyor!" - 18-11-2018, 23:24:14MisafirSizede yazayım hocam şu haberi okuyun daha sonra konu hakkında yorum yapabilirsiniz.sakarya18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.memurlar.net/haber/78904...i-geliyor.html
Eleştirmeyelim tabii Allah'ın bize verdiği beyini kullanmayalım.Coffee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam hocam, siz takılın istediğiniz gibi. - 18-11-2018, 23:29:55Üyeliği durduruldubazı kuruluşlar zarar etmesine rağmen satılmaz öncelikle neden zarar ediyor onu sorgulamak lazım haksız rekabetmi var ? örneğin türkiyeye yeni bir firma girmek istiyor arkasıda sağlam yapacağı şey ya aynı kalitede daha ucuz satmak yada daha kaliteli ürünü rakip firmalarla aynı fiyata satmak bu bir stratejidir stratejik öneme sahip kuruluşlar öyle pat diye satılmaz aksi halde dolara bağımlı oluruz.Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


