Tank için ali agaolu ve acun gereken desteği verir bence...Aziz sancarların hepsi yurtdışında yaşıyor..vasat işgücü ile olmaz bu işler..olursa da vasat iş olur...bu ülkenin ürettiği ucaga siz biner misiniz ? ben binmem.