• 18-11-2018, 17:59:12
    #10
    wpdiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben iyiyi kötülemem.

    Kötüyü, yanlışı, hataları eleştiriyorum.

    Siz bir açıklayın bakalım şeker fabrikaları neden satılıyor?
    Şeker fabrikaları satışı gündemde olmadan önce acaba türkiyede şeker fabrikasının varlığından haber miydiniz önce bunu sorayım.ekstra olarak şeker fabrikalarının özelleştirilmesi kötü gibi görünsede sürekli zararla kapatan şirketlerin devlete yük olmaktan başka birşey yaptığı yok.
  • 18-11-2018, 18:08:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    wpdiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben iyiyi kötülemem.

    Kötüyü, yanlışı, hataları eleştiriyorum.

    Siz bir açıklayın bakalım şeker fabrikaları neden satılıyor?
    Şeker fabrikaları satılmıyor uzun yıllarca kiraya veriliyor yurt dışı yatırımcılar Turkiyeye giriş yapıyor yatırım alıyor her şirket eleman çalıştırıyor ülkede iş olanağı sağlanıyor
    şirketler kira parası veriyor vergi veriyor Türkiyeye gelen yatırımcı tek şeker fabrikası ile uğraşmıyor gözüne farklı iş takılıyor onada el atıyor ortada satılan birşey yok
    tamamen devlet düşmanlarının ortaya sürdüğü haber olarak görüyorum

    Edit : interneten araştırarak bir çok kaynaktan bilgi edinebilirsin
  • 18-11-2018, 18:12:47
    #12
    Misafir
    Ben şeker fabrikalarının çok çok önceden bilen birisi olarak şunu diyebilirim ki ben cahil adama ne anlatsam boş biri zarar diyor biri satılmıyor diyor ama bu cahil adamlara Cargill'i anlatsam cevap veremez.

    Sağlık herşeyden önce gelir siz pancar şekeri yerine gidin glikoz şekeri yiyin, afiyet olsun.
  • 18-11-2018, 18:13:27
    #13
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkeyi daha ileri getirebilmek için öncelikle ülkede olmadan ülkeyi kötüleyenlerden kurtulmamız gerekiyor.
    şube yurt dışı
    arkadaş alman
    mevzu : Türkiye ?
    ilgili link : https://www.google.com.tr/search?q=m...w=1920&bih=969
    Konu sahibi şuan yurt dışında olmadığını söylemiş. Varsayalım ki halen yurt dışında yaşıyor olsun. Madem Türkiye'nin sorunu sadece Türkiye'de yaşayan vatandaşların sorunu olarak kabul ediyorsunuz. Peki neden oy kullanmalarına müsade ediliyor? Ayrıca neden oy için başka ülkelere propaganda amaçlı miting yapılıyor? Hatta çok yakın zamanda bu propaganda için ülkeler arası kriz bile yaşandı. Bu krizden bile oy menfaati amaçlandı ve başarılı da olundu. Neyse mevzu o değil. Mevzu, ülkesinin iyi yada kötü yanlarını yurt içi veya yurt dışında eleştirebilmek ve savunabilmek.

    Sizin mantığınıza göre Türkiye'de yaşamayanlar oy kullanmasın diyebilir misiniz? Şahsen ben diyorum. Hatta dediğimin bir adım daha önüne gidiyorum. Çifte vatandaşlıkta kaldırılmalı.

    Bir şeyin güzel yanlarını görüp kötü yanlarını görmemek polyannacılıktır. Kimseye artı getirmez, aksine eksileri çoğaltır.
  • 18-11-2018, 18:33:32
    #14
    Hikayeyi beğendim açıkçası. Senaryo kurgusu güzel ama geliştirilmeli. Ama insan düşünmeli. Zaten taksiciler de sabah evden çıkarken “Bugün acaba hangi almanı dolandırsam bu eski parayla?” diyerek yanlarına 20 sene evvelki parayı alıyorlar dimi.
  • 18-11-2018, 18:35:35
    #15
    siyaset ile çok çok ilgili bir insan değilim sade bir vatandaşım dediklerinize katılıyorum. yurt dışında yaşayan adamın oy hakkı bu ülkede tartışılır bende kullanamlarından yana değilim. bayramdan önce 15 gün buraya gelip kiraladığı araba insanları rahatsız etmekten başka bir işe yaramadığını düşündüğüm insanlar bile var bu adamlar neden oy kullanır anlamış değilim. ancak oy kullanmalarını ben istemedim kimse fikrimi sormadı . eleştiri ile hakaret ayrı şeylerdir.

    evet taksicilerimizin kötüleri var yok değil. ama bir insan internette bulduğu resim ile hayal dünyasında hikayeler uydurarak karalama propagandası yapıyor ise bu adamı savunmayın.

    konuya eklenen resim,

    https://www.google.com.tr/search?num...ilwYpXnmMmaZM:

    gerçi resim temsilidir değil mi yada bu mesajdan sonra temsili olur.
    bende çok fena hikayeler yazarım efsaneyimdir bu konuda ama bunu ülke üzerine hiç örneklemek aklıma gelmemiştir.

    klasik provakasyon konularından birisi amaç yok hedef yok muhatap yok gerçekcilik yok.

    gelin konu altında birbirimizi yemeye devam edelim başka birşey yok
    herkese hayırlı işler bol kazançlar


    Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi şuan yurt dışında olmadığını söylemiş. Varsayalım ki halen yurt dışında yaşıyor olsun. Madem Türkiye'nin sorunu sadece Türkiye'de yaşayan vatandaşların sorunu olarak kabul ediyorsunuz. Peki neden oy kullanmalarına müsade ediliyor? Ayrıca neden oy için başka ülkelere propaganda amaçlı miting yapılıyor? Hatta çok yakın zamanda bu propaganda için ülkeler arası kriz bile yaşandı. Bu krizden bile oy menfaati amaçlandı ve başarılı da olundu. Neyse mevzu o değil. Mevzu, ülkesinin iyi yada kötü yanlarını yurt içi veya yurt dışında eleştirebilmek ve savunabilmek.

    Sizin mantığınıza göre Türkiye'de yaşamayanlar oy kullanmasın diyebilir misiniz? Şahsen ben diyorum. Hatta dediğimin bir adım daha önüne gidiyorum. Çifte vatandaşlıkta kaldırılmalı.

    Bir şeyin güzel yanlarını görüp kötü yanlarını görmemek polyannacılıktır. Kimseye artı getirmez, aksine eksileri çoğaltır.
  • 18-11-2018, 18:40:09
    #16
    Misafir
    sakarya18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hikayeyi beğendim açıkçası. Senaryo kurgusu güzel ama geliştirilmeli. Ama insan düşünmeli. Zaten taksiciler de sabah evden çıkarken “Bugün Z acaba hangi almanı dolandırsam bu eski parayla?” diyerek yanlarına 20 sene evvelki parayı alıyorlar dimi.

    Siz İstanbul'daki taksicileri bilmiyorsunuz.

    Gidin bir haberleri izleyin, çok şikayet var.

    Taksiciler Federasyonu Başkanı bu konuda yeni önlem paketi bile bazırladı, biraz karı kızla ilgileneceğize gidin bir haberleri takip edin.
  • 18-11-2018, 18:44:33
    #17
    Şu özelleştirmelerle ilgili de hep aynı şey söylenir.Daha hiç özelleştirilip yazılan şartları sağlayan bir kurum görmedim valla. Özelleştirme her zaman iyi birşey değildir şartların getirdiği şekilde yapmak gerekir. Üç kuruşa kurum özelleştirilemez. Öyle rakamlara satıldı ki fabrikalar şu r10dan üç beş kişi toplaşsak alırdık. Ama biz alalım desek bize yedirmezler o fabrikayı.Ki eminim çoğundan daha iyi iş çıkartırız
  • 18-11-2018, 18:45:55
    #18
    Misafir
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siyaset ile çok çok ilgili bir insan değilim sade bir vatandaşım dediklerinize katılıyorum. yurt dışında yaşayan adamın oy hakkı bu ülkede tartışılır bende kullanamlarından yana değilim. bayramdan önce 15 gün buraya gelip kiraladığı araba insanları rahatsız etmekten başka bir işe yaramadığını düşündüğüm insanlar bile var bu adamlar neden oy kullanır anlamış değilim. ancak oy kullanmalarını ben istemedim kimse fikrimi sormadı . eleştiri ile hakaret ayrı şeylerdir.

    evet taksicilerimizin kötüleri var yok değil. ama bir insan internette bulduğu resim ile hayal dünyasında hikayeler uydurarak karalama propagandası yapıyor ise bu adamı savunmayın.

    konuya eklenen resim,

    https://www.google.com.tr/search?num...ilwYpXnmMmaZM:

    gerçi resim temsilidir değil mi yada bu mesajdan sonra temsili olur.
    bende çok fena hikayeler yazarım efsaneyimdir bu konuda ama bunu ülke üzerine hiç örneklemek aklıma gelmemiştir.

    klasik provakasyon konularından birisi amaç yok hedef yok muhatap yok gerçekcilik yok.

    gelin konu altında birbirimizi yemeye devam edelim başka birşey yok
    herkese hayırlı işler bol kazançlar
    Hocam bırakın yahu ben internetten buldum koydum arkadaş ile kahve içerken resmini çekmedim, arkadaşın bana gösterdiği TL banknotu bu eğer yalan söylüyorsam ayaklarım kırılsın.