Şu özelleştirmelerle ilgili de hep aynı şey söylenir.Daha hiç özelleştirilip yazılan şartları sağlayan bir kurum görmedim valla. Özelleştirme her zaman iyi birşey değildir şartların getirdiği şekilde yapmak gerekir. Üç kuruşa kurum özelleştirilemez. Öyle rakamlara satıldı ki fabrikalar şu r10dan üç beş kişi toplaşsak alırdık. Ama biz alalım desek bize yedirmezler o fabrikayı.Ki eminim çoğundan daha iyi iş çıkartırız