wpdiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben iyiyi kötülemem.

Kötüyü, yanlışı, hataları eleştiriyorum.

Siz bir açıklayın bakalım şeker fabrikaları neden satılıyor?
Şeker fabrikaları satılmıyor uzun yıllarca kiraya veriliyor yurt dışı yatırımcılar Turkiyeye giriş yapıyor yatırım alıyor her şirket eleman çalıştırıyor ülkede iş olanağı sağlanıyor
şirketler kira parası veriyor vergi veriyor Türkiyeye gelen yatırımcı tek şeker fabrikası ile uğraşmıyor gözüne farklı iş takılıyor onada el atıyor ortada satılan birşey yok
tamamen devlet düşmanlarının ortaya sürdüğü haber olarak görüyorum

Edit : interneten araştırarak bir çok kaynaktan bilgi edinebilirsin