• 18-11-2018, 17:15:22
    #1
    Misafir
    Merhaba arkadaşlar

    Almanya'dan Alman arkadaşım geldi uzun uzun sohbet ettik.

    Konu şu meşhur kıskanma mevzusuna geldi dedim ki Almanlar Türkiyeyi kıskanıyormu?

    Alman Arkadaş bana dedi ki: Siz bizim ürettiğimiz tanklarla Suriye'ye girdiniz ne kıskanması, kıskanmıyoruz, biz daha güçlüyüz dedi.

    Hak verdim arkadaşa sonra o bana bir soru sordu.

    Türkiye nereye gidiyor? Dedi.

    Dedim ki: Türkiye geriye gidiyor, gittikçe çukurun dibine yuvarlanıp gidiyoruz dedim.

    Sonra Türkiye nasıl ileriye gider dedim arkadaşa ( Arkadaş Almanya da tank fabrikasında çalışıyor )

    Üretin, üretin, üretin dedi sadece üretmek ülkeyi ileriye getirmez bunun yanında eğitimde önemli dedi fakat ürettiğiniz de geriye gitmeniz zor olur dedi.

    Arkadaşa hak verdim.

    Sonra kahve içtik, tarihimizi, Atatürk'ü anlattım arkadaşa sonra Atatürk deyince Arkadaş cebinden bir banknot çıkardı banknot şu;

    https://i.hizliresim.com/WqWWo4.jpg

    Dedim ki bunu nereden buldun?

    Taksici verdi dedi ben şok tabii tedavülden kalkmış parayı vermiş taksici kazıklamış arkadaşı neyse ben durumu izah ederken utandım.

    Sizce ülkeyi nasıl ileriye getirebiliriz arkadaşlar sizinde görüşleriniz önemli.

    EDİT:

    Sohbetin yalan olduğunu iddaa eden dünyayı sadece mahallesinden ibaret sanan üyeler var! Sohbet keşke yalan olsaydıda bende bu kadar utanmasaydım, koyduğum 1 milyon resmini ben çekmedim göstermek için başka bir yerden aldım burada 16 - 18 yaşındaki üye 1 milyonluk parayı bile görmemiştir çünkü. Taksicilerin turistlere tedavülden kalktığı paraları verdikleri doğrudur arkadaşlar haber aşağıdadır

    https://www.memurlar.net/haber/78904...i-geliyor.html
    • adanali01
    adanali01 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-11-2018, 17:16:31
    #2
    Diğer uydurduğun hikayelere göre bu daha güzel, kendini geliştiriyorsun bu konuda devam et.
  • 18-11-2018, 17:18:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer uydurduğun hikayelere göre bu daha güzel, kendini geliştiriyorsun bu konuda devam et.
  • 18-11-2018, 17:19:00
    #4
    Misafir
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer uydurduğun hikayelere göre bu daha güzel, kendini geliştiriyorsun bu konuda devam et.
    Gerçek bir sohbettir, sohbetin tam halini buraya yazarsam kimse okumaz.
  • 18-11-2018, 17:19:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ben bile burdan utandım
  • 18-11-2018, 17:36:40
    #6
    Çok şükür bugünde devletimizi kötüledik diyen insanlar varmı acaba hayatta
  • 18-11-2018, 17:39:36
    #7
    ülkeyi daha ileri getirebilmek için öncelikle ülkede olmadan ülkeyi kötüleyenlerden kurtulmamız gerekiyor.
    şube yurt dışı
    arkadaş alman
    mevzu : Türkiye ?
    ilgili link : https://www.google.com.tr/search?q=m...w=1920&bih=969
  • 18-11-2018, 17:43:25
    #8
    Misafir
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şükür bugünde devletimizi kötüledik diyen insanlar varmı acaba hayatta
    Ben iyiyi kötülemem.

    Kötüyü, yanlışı, hataları eleştiriyorum.

    Siz bir açıklayın bakalım şeker fabrikaları neden satılıyor?
  • 18-11-2018, 17:50:40
    #9
    Misafir
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkeyi daha ileri getirebilmek için öncelikle ülkede olmadan ülkeyi kötüleyenlerden kurtulmamız gerekiyor.
    şube yurt dışı
    arkadaş alman
    mevzu : Türkiye ?
    ilgili link : https://www.google.com.tr/search?q=m...w=1920&bih=969
    Ben TR deyim arkadaşım sadece güncelleme yapmadım ayrıca yanlışlıkları eleştirmem için Türkiyede olmam gerekmiyor.

    Siz her konuda hükümeti kolluyorsunuz, yanlışa yanlış diyemiyorsunuz ülkede üretim yok diyorum siz var diyorsunuz şeker fabrikaları neden satılıyor o zaman? Bu fabrikalar Glikoz şurubu üretip sağlımızı elimizden alacaklar.