beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ülkeyi daha ileri getirebilmek için öncelikle ülkede olmadan ülkeyi kötüleyenlerden kurtulmamız gerekiyor.
şube yurt dışı
arkadaş alman
mevzu : Türkiye ?
ilgili link : https://www.google.com.tr/search?q=m...w=1920&bih=969
Ben TR deyim arkadaşım sadece güncelleme yapmadım ayrıca yanlışlıkları eleştirmem için Türkiyede olmam gerekmiyor.

Siz her konuda hükümeti kolluyorsunuz, yanlışa yanlış diyemiyorsunuz ülkede üretim yok diyorum siz var diyorsunuz şeker fabrikaları neden satılıyor o zaman? Bu fabrikalar Glikoz şurubu üretip sağlımızı elimizden alacaklar.