sakarya18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hikayeyi beğendim açıkçası. Senaryo kurgusu güzel ama geliştirilmeli. Ama insan düşünmeli. Zaten taksiciler de sabah evden çıkarken “Bugün Z acaba hangi almanı dolandırsam bu eski parayla?” diyerek yanlarına 20 sene evvelki parayı alıyorlar dimi.

Siz İstanbul'daki taksicileri bilmiyorsunuz.

Gidin bir haberleri izleyin, çok şikayet var.

Taksiciler Federasyonu Başkanı bu konuda yeni önlem paketi bile bazırladı, biraz karı kızla ilgileneceğize gidin bir haberleri takip edin.