Ben iyiyi kötülemem.
Kötüyü, yanlışı, hataları eleştiriyorum.
Siz bir açıklayın bakalım şeker fabrikaları neden satılıyor?
Şeker fabrikaları satışı gündemde olmadan önce acaba türkiyede şeker fabrikasının varlığından haber miydiniz

önce bunu sorayım.ekstra olarak şeker fabrikalarının özelleştirilmesi kötü gibi görünsede sürekli zararla kapatan şirketlerin devlete yük olmaktan başka birşey yaptığı yok.