Hikayeyi beğendim açıkçası. Senaryo kurgusu güzel ama geliştirilmeli. Ama insan düşünmeli. Zaten taksiciler de sabah evden çıkarken “Bugün acaba hangi almanı dolandırsam bu eski parayla?” diyerek yanlarına 20 sene evvelki parayı alıyorlar dimi.