sakarya18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hikayeyi beğendim açıkçası. Senaryo kurgusu güzel ama geliştirilmeli. Ama insan düşünmeli. Zaten taksiciler de sabah evden çıkarken “Bugün acaba hangi almanı dolandırsam bu eski parayla?” diyerek yanlarına 20 sene evvelki parayı alıyorlar dimi.
Sizede yazayım hocam şu haberi okuyun daha sonra konu hakkında yorum yapabilirsiniz.

https://www.memurlar.net/haber/78904...i-geliyor.html



Coffee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence konu bu cevapdan sonra kilitlenmeliydi zira söylenecek herseyi en kisa sekliyle söylemissiniz hocam.



Sistematik olarak muhalif mesajlar atilmasi beklentisiyle konular aciliyor.
Her gün bir/birkac tane gözüme carpiyor.
Iyi niyetli insanlar da alet oluyor veya cevap vermeye calisiyor.

Bu durumlarda benim de aklima hep ayni deyim geliyor "Yumurtadan cikmis, kabugunu begenmiyor!"
Eleştirmeyelim tabii Allah'ın bize verdiği beyini kullanmayalım.

Tamam hocam, siz takılın istediğiniz gibi.