geri vites yok hocam. konuyu farklı alanlara çekmeye çalışmayın sırasıyla gidelim.
taksicinin alman arkadaşınıza verdiği 1 milyon tl yi konuya ekleyin üzerine r10.net yazarak fotoğraf çeksin atsın sonra diğer konulara geçip sizi bilgilendireceğim rahat olun benim bilgim size fazla fazla yeter
haa ama yapamazsanız sizinde taksicilerden farkınız yok forumdaki insanların vaktini çalıyorsunuz asılsız hikâyelerinizle.
Haber size iyi bir kapak oldu sanırım
Bak buna çok güldüm size hayırlı kafalar hocam.