Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şeker fabrikaları satışı gündemde olmadan önce acaba türkiyede şeker fabrikasının varlığından haber miydiniz önce bunu sorayım.ekstra olarak şeker fabrikalarının özelleştirilmesi kötü gibi görünsede sürekli zararla kapatan şirketlerin devlete yük olmaktan başka birşey yaptığı yok.
bazı kuruluşlar zarar etmesine rağmen satılmaz öncelikle neden zarar ediyor onu sorgulamak lazım haksız rekabetmi var ? örneğin türkiyeye yeni bir firma girmek istiyor arkasıda sağlam yapacağı şey ya aynı kalitede daha ucuz satmak yada daha kaliteli ürünü rakip firmalarla aynı fiyata satmak bu bir stratejidir stratejik öneme sahip kuruluşlar öyle pat diye satılmaz aksi halde dolara bağımlı oluruz.