arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer uydurduğun hikayelere göre bu daha güzel, kendini geliştiriyorsun bu konuda devam et.
Bence konu bu cevapdan sonra kilitlenmeliydi zira söylenecek herseyi en kisa sekliyle söylemissiniz hocam.

wpdiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar
Almanya'dan Alman arkadaşım geldi uzun uzun sohbet ettik.
Konu şu meşhur kıskanma mevzusuna geldi dedim ki Almanlar Türkiyeyi kıskanıyormu?
Alman Arkadaş bana dedi ki: Siz bizim ürettiğimiz tanklarla Suriye'ye girdiniz ne kıskanması, kıskanmıyoruz, biz daha güçlüyüz dedi.
Hak verdim arkadaşa sonra o bana bir soru sordu.
Türkiye nereye gidiyor? Dedi.
Dedim ki: Türkiye geriye gidiyor, gittikçe çukurun dibine yuvarlanıp gidiyoruz dedim.
Sonra Türkiye nasıl ileriye gider dedim arkadaşa ( Arkadaş Almanya da tank fabrikasında çalışıyor )
Üretin, üretin, üretin dedi sadece üretmek ülkeyi ileriye getirmez bunun yanında eğitimde önemli dedi fakat ürettiğiniz de geriye gitmeniz zor olur dedi.
Arkadaşa hak verdim.
Sonra kahve içtik, tarihimizi, Atatürk'ü anlattım arkadaşa sonra Atatürk deyince Arkadaş cebinden bir banknot çıkardı banknot şu;
https://i.hizliresim.com/WqWWo4.jpg
Dedim ki bunu nereden buldun?
Taksici verdi dedi ben şok tabii tedavülden kalkmış parayı vermiş taksici kazıklamış arkadaşı neyse ben durumu izah ederken utandım.
Sizce ülkeyi nasıl ileriye getirebiliriz arkadaşlar sizinde görüşleriniz önemli.
Sistematik olarak muhalif mesajlar atilmasi beklentisiyle konular aciliyor.
Her gün bir/birkac tane gözüme carpiyor.
Iyi niyetli insanlar da alet oluyor veya cevap vermeye calisiyor.

Bu durumlarda benim de aklima hep ayni deyim geliyor "Yumurtadan cikmis, kabugunu begenmiyor!"