Bu konuyu r10 da açarak nasıl bir sonuca varmayı düşündünüz merak ediyorum.Avrupada yaşayan arakdaşınızla yaptığınız kişisel bir görüşmeyi burada açıyorsunuz ve o arkadaşınız size atomu parçalamanın sırrını verir gibi üreterek güçlü olabileceğimizi söylüyor, aa tamam ozaman hemen üretmeye başlayabiliriz, bizde herşey tamam acaba neden güçlü olamıyoruz diye düşünmüştük ,çözümü bulduğumuza göre üretime başlayabiliriz.Güldürmeyin insanı Allah aşkına bunu 10 yaşındaki çocuklar da biliyor, ülkenin gelişmesi fikirleri r10 daki insanlara kaldıysa bırakın batsın ülke (forumdaki arkadaşları küçümsemiyorum yanlış anlaşılmasın, yüzlerce binlerce uzman ekonomist-stratejist-mühendis varken saçma olmaz mı? )