• 08-10-2018, 14:38:52
    #37
    Hayat boş diye düşünüyorsanız D vitamin değerlerine baktırın çok düşmüş olabilir.Düşerse depresyon başlar çünkü.
  • 08-10-2018, 16:53:14
    #38
    Olayi sadece dini konulara baglamamak lazim. Dinlerin kazandirgi artilar gibi kazandirdigi eksiler ve sorumluluklarda var.

    Gelisimin, ilerlemenin, mutlulugun ve huzurun net tek bir formulu yok.
  • 08-10-2018, 16:55:08
    #39
    7 / 24
  • 08-10-2018, 19:03:10
    #40
    Hayattakı en değersız şey para en değerlı şey de ınanmadır
    Hayat boş değıldır amacını anlamak gerekır
    Hocam başınız sağolsun Allah sabır versın
    Ya hıçbır sevdığınız yanınızda olmasaydı
    Sız böyle yaparak dığer sevdıklerınıze haksızlık yapıyorsunuz
    Lütfen bunu bı düşünün
  • 08-10-2018, 19:11:04
    #41
    hayat bizi öyle bir mücadele içine sokuyor ki pek çok şeyi kaçırıyoruz. emin olun yurt dışına çıkmasanızda onların yanında olsanız da bu mücadeleye mecbur dahil olacaktınız. ben 26 yaşındayım ve 24 yaşımda annemi kaybettim sizi çok iyi anlıyorum hayatın ne kadar boş olduğunu 2 yıldır çok iyi anladım.
  • 08-10-2018, 21:07:03
    #42
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayat bizi öyle bir mücadele içine sokuyor ki pek çok şeyi kaçırıyoruz. emin olun yurt dışına çıkmasanızda onların yanında olsanız da bu mücadeleye mecbur dahil olacaktınız. ben 26 yaşındayım ve 24 yaşımda annemi kaybettim sizi çok iyi anlıyorum hayatın ne kadar boş olduğunu 2 yıldır çok iyi anladım.
    başıniz sağolsun hicbir seyin tadi eskisi gibi degil ve olmayacak alesef



    Dursun05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayattakı en değersız şey para en değerlı şey de ınanmadır
    Hayat boş değıldır amacını anlamak gerekır
    Hocam başınız sağolsun Allah sabır versın
    Ya hıçbır sevdığınız yanınızda olmasaydı
    Sız böyle yaparak dığer sevdıklerınıze haksızlık yapıyorsunuz
    Lütfen bunu bı düşünün
    aslinda belki oturup çocuklar fibi aglayip içimi dokseydim o zaman böyle olmazdi ben her seyle ilgilenmek zorunda kaldim millet acisini yasarken ben de yapilmasi gerekenleri yaptim bence haksizlik yapmiyorum sadece onlar acilari paylasa bildiler ben yapamadim
  • 08-10-2018, 21:53:07
    #43
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başıniz sağolsun hicbir seyin tadi eskisi gibi degil ve olmayacak alesef




    aslinda belki oturup çocuklar fibi aglayip içimi dokseydim o zaman böyle olmazdi ben her seyle ilgilenmek zorunda kaldim millet acisini yasarken ben de yapilmasi gerekenleri yaptim bence haksizlik yapmiyorum sadece onlar acilari paylasa bildiler ben yapamadim
    Böyle şeylerde bence ağlamak lazım hatta hüngür hüngür ağlamak
    Babaannemın tansonu 25 e çıkmıştı hastahaneye kaldırmıştık apar topar nasıl sıkmıştım kendımı ağlamamak ıçın keşke ağlasaymışım boşaltsaymışım ıçımı
    Hep gözlerımden yaşlar gelıyo aklıma gelınce
  • 08-10-2018, 21:59:36
    #44
    abi yapmayın ya, yaşım 19 yemin ediyorum kendimi gördüm posttada beğenilen yorumlarda da , en korktuğum şeyler bunlar, memleketimde yaşamam imkansız, arkadaşım yok çevrem yok ,insanlarını sevmiyorum,istediğim işi zaten yapamam 50k nufuslu yerde, max merkezde yapabilirim, bilemiyorum abi diyorum ki büyük adam olup onları getireyim yaşadığım şehire,şimdi üniversite okuyuorum istanbuldayım, istanbulda yaşamayı düşünüyorum ileride veya memleketimin il'İnde, ne yapacağım bilmiyorum
  • 08-10-2018, 22:33:12
    #45
    Dursun05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle şeylerde bence ağlamak lazım hatta hüngür hüngür ağlamak
    Babaannemın tansonu 25 e çıkmıştı hastahaneye kaldırmıştık apar topar nasıl sıkmıştım kendımı ağlamamak ıçın keşke ağlasaymışım boşaltsaymışım ıçımı
    Hep gözlerımden yaşlar gelıyo aklıma gelınce
    Aynen öyle normalde gözlerimin dolmayacağı şeylere bildiğin çeşme gibi boşanıyor göz pınarları. içime atmam gerekti ama hiç iyi olmadı

    Malikcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi yapmayın ya, yaşım 19 yemin ediyorum kendimi gördüm posttada beğenilen yorumlarda da , en korktuğum şeyler bunlar, memleketimde yaşamam imkansız, arkadaşım yok çevrem yok ,insanlarını sevmiyorum,istediğim işi zaten yapamam 50k nufuslu yerde, max merkezde yapabilirim, bilemiyorum abi diyorum ki büyük adam olup onları getireyim yaşadığım şehire,şimdi üniversite okuyuorum istanbuldayım, istanbulda yaşamayı düşünüyorum ileride veya memleketimin il'İnde, ne yapacağım bilmiyorum
    hayat sana yolu çizecek sen istesen de istemesen de bir sürü seçenek çıkartacak karşına sevsen de sevmesen de bu kadar acımasız işte.