Hayatın boş olduğunu düşündünüz mü ?
58
●1.532
- 08-10-2018, 16:53:14Olayi sadece dini konulara baglamamak lazim. Dinlerin kazandirgi artilar gibi kazandirdigi eksiler ve sorumluluklarda var.
Gelisimin, ilerlemenin, mutlulugun ve huzurun net tek bir formulu yok. - 08-10-2018, 19:03:10Hayattakı en değersız şey para en değerlı şey de ınanmadır
Hayat boş değıldır amacını anlamak gerekır
Hocam başınız sağolsun Allah sabır versın
Ya hıçbır sevdığınız yanınızda olmasaydı
Sız böyle yaparak dığer sevdıklerınıze haksızlık yapıyorsunuz
Lütfen bunu bı düşünün - 08-10-2018, 19:11:04hayat bizi öyle bir mücadele içine sokuyor ki pek çok şeyi kaçırıyoruz. emin olun yurt dışına çıkmasanızda onların yanında olsanız da bu mücadeleye mecbur dahil olacaktınız. ben 26 yaşındayım ve 24 yaşımda annemi kaybettim sizi çok iyi anlıyorum hayatın ne kadar boş olduğunu 2 yıldır çok iyi anladım.
- 08-10-2018, 21:07:03başıniz sağolsun hicbir seyin tadi eskisi gibi degil ve olmayacak alesefSigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslinda belki oturup çocuklar fibi aglayip içimi dokseydim o zaman böyle olmazdi ben her seyle ilgilenmek zorunda kaldim millet acisini yasarken ben de yapilmasi gerekenleri yaptim bence haksizlik yapmiyorum sadece onlar acilari paylasa bildiler ben yapamadimDursun05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-10-2018, 21:53:07Böyle şeylerde bence ağlamak lazım hatta hüngür hüngür ağlamakUbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babaannemın tansonu 25 e çıkmıştı hastahaneye kaldırmıştık apar topar nasıl sıkmıştım kendımı ağlamamak ıçın keşke ağlasaymışım boşaltsaymışım ıçımı
Hep gözlerımden yaşlar gelıyo aklıma gelınce - 08-10-2018, 21:59:36abi yapmayın ya, yaşım 19 yemin ediyorum kendimi gördüm posttada beğenilen yorumlarda da , en korktuğum şeyler bunlar, memleketimde yaşamam imkansız, arkadaşım yok çevrem yok ,insanlarını sevmiyorum,istediğim işi zaten yapamam 50k nufuslu yerde, max merkezde yapabilirim, bilemiyorum abi diyorum ki büyük adam olup onları getireyim yaşadığım şehire,şimdi üniversite okuyuorum istanbuldayım, istanbulda yaşamayı düşünüyorum ileride veya memleketimin il'İnde, ne yapacağım bilmiyorum
- 08-10-2018, 22:33:12Aynen öyle normalde gözlerimin dolmayacağı şeylere bildiğin çeşme gibi boşanıyor göz pınarları. içime atmam gerekti ama hiç iyi olmadıDursun05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayat sana yolu çizecek sen istesen de istemesen de bir sürü seçenek çıkartacak karşına sevsen de sevmesen de bu kadar acımasız işte.Malikcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle