Ben o mesajı genele yazdım senin şahsına değil.
Ve de bir seçim sundum. Seçim sizin dedim.
Sen niye buna içerledin, ben de onu anlamadım.
Madem paylaşmaya bu kadar heveslisin,
birisi seni anlamadığında darılmamaya da hazır olmalısın.
Rica ederim.
çok kibar olduğunuz için sizi anlamiyorum sizede bir tavsiyem var sizi anlamayan insanlarla zaman kaybetmeyin mesela ben benimle zaman kaybetme hocam