Hayatın boş olduğunu düşündünüz mü ?
58
●1.532
- 08-10-2018, 06:46:44UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazdıklarınızda hayatın boş olduğunu anlatan tek bir kelime göremedim. ölümün bir son olmadığını bilecek yaşta ve birikime sahipsiniz. evet sevdiklerimize ayırmadığımız her zaman pişmanllıktır. ötelenmeyecek tekşey ailedir. çocuklarınıza zaman ayırın onlar sizi bu düşüncelerden çıkarır. babanızı unutmayın zaten unutulacak gibi drğil. anneniz var ona zaman ayırın. çıkın beraber gezin. grzmek için zengin olmaya gerek yok. parklar yollar sizin. - 08-10-2018, 09:48:11Ertelememek lazım bazı şeyleri hocam, ailemi bırakamadım tek çocuğum diye ne olur onlara dedim okadar çok fırsatı teptim green card'ı reddettim ben, çoğu şeyden vazgeçtim.UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanda düşünüyorum onlara bişey olsa bu hayatta yalnızım 33 yaşındayım ne b0k olacak bu yaştan sonra? Varsa fırsatın çocukların geleceğini garanti altına alırsın KEŞKE YAPSAYDIM diyosak şayet bi b0k olmaz bizden. Benim keşkelerim oldu ailedir dedik geçtik ama bu aklımla geriye dönseydim ailemi bile tanımaz hedefim neyse yapacağım neyse yapardım sefalet çekeceğime gurbette olurdum geleceğime evlenince çoluk çocuğuma yatırım yapardım. Biz trakyalıyız böyle yetiştirildik anlamıyoruz el bebek gül bebek hepimiz, doğuda 12 yaşında yolla istanbula çalışsın para yollasın eve. Bizde 25 yaşına gelenler hala yok şurası çizilmesin yük taşımasın ezilmesin, işi 5000 istanbulda alacağına 2000 alsın gözümüzün önünde alsın. Ailelerden kaynaklanıyor çoğuda, çok dolmuşum ben
Valla hocam akıl vermek gibi olmasın ingilizcem var, arapçamı ilerletiyorum şimdi hedefim 2019 sonunda hiçkimseyi takmadan dubai yada tekrar abd gitmek öle yada böyle para bulamazsam kredi çekecem kaçacam borç takıp herkes bişeyler yapıyo bu ülkede yaşayamam daha, fırsat çıktı teptik okadar bişey olduğuda yok sende evlatların var geleceklerini düşünürsün işte varsa fırsatın yap gurbette çalışırsın onlarda rahat okur gelecekleri garanti olurdu
- 08-10-2018, 12:23:21Para ile alakası yok diye biliyorum. .
Mesela ali koç.. şu an çok üzgün. Darmadağın sıkıntılı..
hergün istediği yemeği uçakla yeyip gelse bile..
Mesela cem yılmaz.. eşinden ayrılmış.çocuk ortada.malum konular. .
Hayatta herşey insan için var. Sınavlar bitmiyor.
Hayat hem boş hem dolu.. bakış açına bağlı.
Şu bir gerçekçi ülkemizde depresyona bağlı zarar veren bünyelerimiz var artık.
Kime sorsan anında size kendisini mutsuz eden 10 neden sayabilir. Aynı kişi mutlu eden 3 tane belki neden sayabilir. . Negatifler çoğunlukta.
Hayata pozitif bakamıyoruz. Temel nedeni de galiba sizinde bahsettiğiniz üzere 6 yaşımızdaki gibi Allah ı sevememek .. anlayamamak.. - 08-10-2018, 12:31:26boş demeyelim de anlamsizlaşti her şeyKReXLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapmak istediğim bir sürü şey var belki bazilarini yaptim ama bazilarini yapamiyorum yada artik hiç bir sey yapmak istemiyorum hiç bir şey eskisi gibi değil babam benden yana hiç endişe duymadi onun istediği gibi birisi olmadim belki ama istemediği gibi biride olmadim kendi istediğim gibi biri oldum. Ama onun hayatinda kendisine pirensip ettiği iyilik ,doğruluk ,dürüstluk ve vatan sevgisini kendime katmayi basardim keske demedi benim için sen ne istersen onu yap sen isini bilirsin dedi bir defasinda hanimlar bizi baş başa birakip geziye gittiler beraber takildik beraber yedik içtik bana sen yaşamasini biliyorsun hayattan zevk almasini biliyorsun demisti ama sanirim kendisi bizim için yaşayip hayattan hiç zevk almadi babasinin öldügü yasta oldu babasiz kaldiğu yasta babasiz kaldim bir suru buna benzer olaylar ust uste gelince her sey boş geliyor yada anlamsizGodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emin olun her iki sekildede dua ediyorumYup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haber izlememek gerek sosyal medyayida takip etmemek gerekiyor ciddi anlamada sorunlu bir ulke olduk ama bu biraz farkli dunya yansa umrumda olmazlocalseoturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-10-2018, 13:15:22UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizler sevdiklerimizi kaybrdince bir boşluğa düşebiliriz ancak bundan kurtulmadan geriyr kalanlar kurtatıyor. . hayatın herşeyi anlamışsınıxz yada anlamak üzerrsiniz. artık burada destek vr fikir aramaktan ziyade siz destek ve fikir paylaşıcaksınız. elbette toparlanfıktan sonra. - 08-10-2018, 13:22:09sanrım öyle olacak toparlanmak için yardım etmeye başladımKReXLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle