boş demeyelim de anlamsizlaşti her şey
yapmak istediğim bir sürü şey var belki bazilarini yaptim ama bazilarini yapamiyorum yada artik hiç bir sey yapmak istemiyorum hiç bir şey eskisi gibi değil babam benden yana hiç endişe duymadi onun istediği gibi birisi olmadim belki ama istemediği gibi biride olmadim kendi istediğim gibi biri oldum. Ama onun hayatinda kendisine pirensip ettiği iyilik ,doğruluk ,dürüstluk ve vatan sevgisini kendime katmayi basardim keske demedi benim için sen ne istersen onu yap sen isini bilirsin dedi bir defasinda hanimlar bizi baş başa birakip geziye gittiler beraber takildik beraber yedik içtik bana sen yaşamasini biliyorsun hayattan zevk almasini biliyorsun demisti ama sanirim kendisi bizim için yaşayip hayattan hiç zevk almadi babasinin öldügü yasta oldu babasiz kaldiğu yasta babasiz kaldim bir suru buna benzer olaylar ust uste gelince her sey boş geliyor yada anlamsiz
emin olun her iki sekildede dua ediyorum
haber izlememek gerek sosyal medyayida takip etmemek gerekiyor ciddi anlamada sorunlu bir ulke olduk ama bu biraz farkli dunya yansa umrumda olmaz
bizler sevdiklerimizi kaybrdince bir boşluğa düşebiliriz ancak bundan kurtulmadan geriyr kalanlar kurtatıyor. . hayatın herşeyi anlamışsınıxz yada anlamak üzerrsiniz. artık burada destek vr fikir aramaktan ziyade siz destek ve fikir paylaşıcaksınız. elbette toparlanfıktan sonra.