UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ukrayna'da hususi pilot lisansı alacaktım hanımla aram bir tek bu konu yüzünden bozuldu yemedi 2 çocuğun var ne pilotluğu cevap veremedim ben halen 20 yaşında sanıyorum kendimi
Ertelememek lazım bazı şeyleri hocam, ailemi bırakamadım tek çocuğum diye ne olur onlara dedim okadar çok fırsatı teptim green card'ı reddettim ben, çoğu şeyden vazgeçtim.

Şuanda düşünüyorum onlara bişey olsa bu hayatta yalnızım 33 yaşındayım ne b0k olacak bu yaştan sonra? Varsa fırsatın çocukların geleceğini garanti altına alırsın KEŞKE YAPSAYDIM diyosak şayet bi b0k olmaz bizden. Benim keşkelerim oldu ailedir dedik geçtik ama bu aklımla geriye dönseydim ailemi bile tanımaz hedefim neyse yapacağım neyse yapardım sefalet çekeceğime gurbette olurdum geleceğime evlenince çoluk çocuğuma yatırım yapardım. Biz trakyalıyız böyle yetiştirildik anlamıyoruz el bebek gül bebek hepimiz, doğuda 12 yaşında yolla istanbula çalışsın para yollasın eve. Bizde 25 yaşına gelenler hala yok şurası çizilmesin yük taşımasın ezilmesin, işi 5000 istanbulda alacağına 2000 alsın gözümüzün önünde alsın. Ailelerden kaynaklanıyor çoğuda, çok dolmuşum ben

Valla hocam akıl vermek gibi olmasın ingilizcem var, arapçamı ilerletiyorum şimdi hedefim 2019 sonunda hiçkimseyi takmadan dubai yada tekrar abd gitmek öle yada böyle para bulamazsam kredi çekecem kaçacam borç takıp herkes bişeyler yapıyo bu ülkede yaşayamam daha, fırsat çıktı teptik okadar bişey olduğuda yok sende evlatların var geleceklerini düşünürsün işte varsa fırsatın yap gurbette çalışırsın onlarda rahat okur gelecekleri garanti olurdu