abi yapmayın ya, yaşım 19 yemin ediyorum kendimi gördüm posttada beğenilen yorumlarda da , en korktuğum şeyler bunlar, memleketimde yaşamam imkansız, arkadaşım yok çevrem yok ,insanlarını sevmiyorum,istediğim işi zaten yapamam 50k nufuslu yerde, max merkezde yapabilirim, bilemiyorum abi diyorum ki büyük adam olup onları getireyim yaşadığım şehire,şimdi üniversite okuyuorum istanbuldayım, istanbulda yaşamayı düşünüyorum ileride veya memleketimin il'İnde, ne yapacağım bilmiyorum